Wednesday, September 14, 2011

of Walimatul Urus

03 September 2011 [perasankah tarikh penceritaan aku ni semakin mengundur?YA memang mengundur.hal ini sudah berlalu, namun aku berasa hendak mencatat dalam blog sebagai kenangan manis kau dan aku.ecewahhhhhh.]

aku, sudah bertahun lama [macam lama sangat padahal dua tahun je pun] tak pergi kenduri kahwin.sepupu kahwin, aku tak balik.pakcik kahwin, aku tak balik.raya?tak balik jugak.

aku pernah dengar orang tua cakap, kalau kita malas pergi kenduri kahwin orang...nanti masa kenduri kita pun orang malas nak datang.

takotnyaaaaaaaa.

nak percaya ke taknak percaya ke, suka hati.aku tak cakap aku percaya, dan aku tak cakap aku tak percaya.HAHAHA.

jodoh pertemuan di tangan Allah [tetiba]

namun, tarikh 3 September 2011 mengubah segalanya.OMG someone is getting married!disini, Auckland!

EXCITED?sudah tentu.haruslah.dan memang.orang lain nak kahwin, tapi orang lain yang seronok.HAHA.

every single thing was done D.I.Y [Do It Yourself].suka!

and the ceremony was simple but memorable.suka jugak!

juga, memberi kesempatan aku mengasah bakat dalam wedding's photography.oh tapi TAPI tapi, aku bukan official photographer ya.sekadar memegang kamera, dan tangkap gambar secara random yang sememangnya hobi aku merandom HAHA.








tempahan perkahwinan 2012 dibuka sekarang : izzatinur33@yahoo.com
[sempat kan kau promote]

p/s: aku bila pulak?jeng jeng jeng HAHAHAHA auwww blushing

senget apa nak blushing tak tentu pasal.

HAHA.

35 comments:

Si BuDaK KaChAk said...

nak tunggu sizuka la kawen dengan nobita...hehehe...jgn lupe anta kad jemputan tau nnt kt blog ni pun ok da kot...hahaha

NIA said...

HAHAHAHA kalau ada jodoh insyaAllah.doakan lah ye :P

SyuQ said...

bila lg tu cik sizuka? hihihi. klu da smpi terblushing tu, maknanya tarikhnya semakin hampir ye tak?

NIA said...

HAHAHAHA oh pandai nak perangkap orang sekarang ni ea cikgu besar neh LOL.

Anonymous said...

blushing tuh..:)
kwn bljr same ker kawin nih?..

NIA said...

HAHAHA sikit je LOL.

aah.sekelas tp lain program.dia MARA.

Mama Ta said...

simple but cantik. i like!!!!!!!

NIA said...

me loikey too!:D

Linda Amri said...

reallyyyy enjoy reading your posts ;) & nice photos too... keep-up the good work dear sister :)

Tieah Madian said...

Ok lah tu.. Kau memang pandai kot jadi photographer.. Hehehe.. AKu ingat kau tadi kawen.. B4 balik Malaysia.. Hehehe..

[sutera kasih] said...

ingtkan zati yg nk kawen hihi

mak sy pun slalu ckp, kalo xpegi kenduri kawen org, kenduri kawen sndiri x ramai yg dtg hoho

NzA said...

xsabar nk tunggu izzati kawen....

amy syifa said...

eh i bo0king u utk wedding photographer..free kn? ~lalala. er.masalahnye mcm la i nak kawen 2012. T_T

noreenrara said...

same la penah dgr "klau kenduri org kite xpegi nnt kenduri kite xde org dtg.." heh ~

photo semarrtttt ! likeeee !

NIA said...

@linda amri: thanks sister :)

NIA said...

@tieah: HAHAHA saspen gila kan.LOL.aku nak kawen dekat sini cemana weh.pengantin laki dekat Msia HAHAHA gatai gila.

NIA said...

@sutera kasih: HAHAHAHA cuku mensaspenkan kan?LOL.

tokey blog lmbt lg kot.tp kalau ada jodoh, cepat pun takpe.[nohhhh gatai sgt aku kan HAHA]

NIA said...

@kak nza: akak buat sy blushing teeeheee~

NIA said...

@amy syifa: HAHAHA penah dengar ke wedding photographer free?LOL.

NIA said...

@noreenrara: haaaaa geng la tu kita ni.heeeeee.sep sikittttt.

thanks :)

Siti Asiah said...

hehe...dah verangan tuuu...:)

NIA said...

teeeheeeee blushing lagi :P

nabilah_2908 said...

simple nya pelamin tu... nice.. :)

haha..tak salah pun kalau berangan menda2 mcm ni..normal... hehe.. :)

NIA said...

hehehe nice kan?jimat kos.teeheee.

ye ea?Alhamdulillah :)

Ati Masrif said...

nampak sangat memang berbakat

bolehlah di teruskan untuk
cari duit poketkan...


selamat hari raya :)

NIA said...

terima kasih.insyaAllah harapnya dimurahkan rezeki :)

selamat hari raya jugak :)

Prince Halilintar said...

prince nk tempah boley...tarikh nya...sekian sekian sekian...hehe

NIA said...

ececeyyyy.boleh prince :)

fatian athiea said...

zati syg..lame xdtg cni..slamat ari raye:)

TunTeja said...

wink2!~~ adik izzatiiii.harap2 awak adelah time majlis tunang & nikah awak nanti.siyeslyyyy nak amek awak nnt! harge kite bincang eh.tp bukan 2012 lah.ngeeee ;)

Cik Jannah said...

saya nak tempah!!
tapi nak package free
agagaga
:P

NIA said...

@misz molecule: hehehe selamat hari raya :)

@tun teja: insyaAllah.hehe boleh aje :)

@cik jannah: package free tak available.teeeheeee~

Anonymous said...

sukeee gamba tuuuu

Noor Fatin said...

2015 ada lagi x? nak booking =p

NIA said...

@silah: tenkiuuuuuuuuu~

@fatin: insyaAllah ada lagi :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...