Friday, March 25, 2011

off to Cape Reinga

rasanya kalau siapa-siapa perasan dekat Twitter ekhemmm silah ekhemmm, saya asyik tweet tak sabar nak weekend.silah tanya 'kenapa'.saya cakap 'rahsia negara'.HAHAHA.padahal sebenarnya semua orang pun tak sabar nak weekend kan.so what's the deal yang izzati nak menjoyah sangat nih.*sentap*

izzati bukan joyah.siapa panggil saya joyah, siap sedia lutut anda akan meretakkan diri sendiri.

IKLAN UGUTAN.haha~

hah mari sini saya nak kasi pecah rahsia negara.

petang ini, izzati & housemates rockers beliau akan bertolak ke Cape Reinga, bukan KeRengga.pejadah apakah nama tempat sebegitu pelik?

Cape Reinga ialah penghujung New Zealand, di sebelah utara.di pulau selatan, penghujung New Zealand namanya Invercargill.nampak beza bukan?dan beza memang berbeza ialah penghujung utara ini panas, penghujung selatan sana sejuk.sebab dah dekat dengan Antartika.eh sekejap.*tanya Fareha*.hah betullah Antartika.

menurut bahasa Maori, Reinga membawa maksud underworld & Cape merujuk kepada the centre point.digabungkan, The Centre Point of The Underworld.*tegak bulu kening*.

tapi, kami bukan pemburu hantu.

motif pergi Cape Reinga tempat pertemuan Laut Tasman & Lautan Pasifik itu ialah untuk meluncur pasir also known as sand surfing, juga jalan-jalan tengok pemandangan.

semalam telefon mak saya, beritahu nak pergi meluncur pasir.nak tahu apa emak saya cakap?

duduk sana habis semua benda nak diluncurnya.salji dah, ombak sudah.ini pasir pulak.macam-macam.

jauh perjalanan, luas pemandangan.setuju?

tapi bukanlah pergi sana lima hari empat malam.besok balik dah HAHAHA.tapi bercuti jugak namanya, ye dak?

doakan keselamatan kami.trip all girls pulak kali ni.girls' power gituh.confirmlah tak boleh nak update blog since saya guna handphone kokak je.maka, kalau nak update dari saya, jenguk Twitter okayyy?

p/s: KALAU saya beli banyak banyak necklace owl yang sungguh gorgeous itu, ada yang nak beli dari saya tak?:)

18 comments:

Tieah Madian said...

Wah, mesti best kan.. Yelah, ini je kesempatan yg ade, gunakan lah.. Betul tak? Hahaha..

*Necklace owl? Cantik ke? Asal tak tunjuk pic?

Entry Terbaru : Biarlah Orang Mengutuk *Senyum* Nuffnang Bagi BE Lagi

NIA said...

hahaha setujuh~!

belum beli lagi.dalam perancangan nak beli tapi nak tengok ada org nak ke tidak.hehe.pic ada dlm entri before nih.pattern lain ada jugak :)

Unknown said...

mesti best...post ler video..

NIA said...

hehe insyaAllah :)

Prince Halilintar said...

wow..luncur pasir?baru taw ade luncur pasir..jangan termakan pasir nanti sudah la..hehe

Cik Jannah said...

nak nak nak..
owl yg klasik tuh..
seyes admired gylee

Miss AZ said...

wahhh bestnyaa... tak penah pg sna.. nti upload la gambar, tgk gambar pun jadi la.. :D

NIA said...

@prince halilintar: ahahaha.TERmakan punya.'sedap'.:P

@cik jannah: ehehe insyaAllah sy cuba usha2 nanti :)

@amirrah zawani: hehe iye.konpem byk gmbr nih.kehkeh.

Anonymous said...

perghhh. owh ini die ekhemmm2 nye.
eh luncur2. wahhhhhhhhh

NIA said...

HAHAHAHA.kannnn.balik dah.omo!profile pic baru~!ayunyahhhh~

Anonymous said...

haha. 'ayu' ke 'nyah' tu? hahahahaha

NIA said...

hahahahaha.ayu~!eh bukan.silah~!:p

Anonymous said...

i am silah. bkn i am ayu. hahahaha

NIA said...

HAHAHAHA.SILAH AYU~!

NzA said...

xsabar tunggu weekend....hu.hu.hu....

NIA said...

hehehe.sama sama~!

Schubert Serenade said...

jelous...jelous...jelouss!!takpa2 lg 3taun aku mai sanaaa...hahaha:p

NIA said...

hahahha.woih baru nak mai sini bila aku dah takdak ye.HAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...