Monday, March 28, 2011

SIZUKA's GiveAway : nak tutup dah

Assalamualaikum & Hello

sebab tak berapa ramai yang join GA sulung saya ini, makanya saya nak tutup penyertaan dah.nak merajuk bawak diri ke hujung dunia.meluncur pasir.hadiah-hadiah tu semua buat simpan sendiri je.

KALAU

KORANG

PERCAYA

SILA

RENDAM

KEPALA

DALAM

SINKI

SEKARANG

!!!

HAHAHAHAHAHAHA

saja buat saspen sikit.KAHKAH.lempang budak izzati ni kang.lempang ah nak lempang.tak dapat hadiah kang.HAHAHA ugutan keras.

actually nak bagitahu tarikh tutup penyertaan GA saya ni.nanti karang tak ada tarikh tutup mula ada yang postpone entri sampai tahun depan,tahun lusa tulat tubin bingka ubi bagai.sampai berjanggut beruban saya kena tunggu.nak tengok saya berjanggut beruban?tinggal harapan.



yang dah join, TAHNIAH.yang belum join, TAKZIAH.kejamnya.tahu.tapi saya nak gesa orang suruh join,pandai.orang nak bagi hadiah, taknak hadiah.bila orang taknak bagi hadiah, masa tu lah dia sibuk mintak hadiah.pelik tidak?HAHA.

oh ya lagi satu, tak ada dah sticky post untuk penyertaan.kalau NAK JOIN, klik banner yang dekat atas tuh.yang ada tulis 'SIZUKA's GiveAway Ceremony'.

motif tarikh tutup 15 April:
  • 16April-20April saya ke Australia, Easter Break trip.maka, kot-kotnya termurah hati nak beli hadiah dari Ostolia pulak ke, tak ke namanya murah rezeki korang semua nanti?
  • sebelum saya ke Australia, bolehlah saya habiskan terjah blog-blog yang baru masuk arena pelumbaan perebutan hadiah.gitewwww.[lempang diri sendiri.suka sangat tulis ewwww ewwww.biasa dia nih]
ini bukan paksa rela, ini serta paksa.HAHA.apa beza dua-dua pun aku tak tau.

nak makan megi pecah telur.chiow~!

15 comments:

Anonymous said...

perghhh ingtkan btol td. auwwwww
tggu dulu. silah belom join. tggu2.
nakkkkkkk~
haha

NIA said...

HAHAHAHA.cepat cepat cepaT~!

Prince Halilintar said...

dah rendam kepala dalam sinki prince taw....rupa2nya sizuka acah saje..xpatut betul...bagi hadiah banyak2 taw...hahahaha

NIA said...

hahahaha.tipah tertipu dahhh.kehkeh.insyaAllah insyaAllah :)

NzA said...

hi.hi.hi..jgn majuk2 ye....

NIA said...

hehehe.takde majuk pun sis :P

Ddila said...

haha..terkena atas batang hidung sendiri pulak...keh keh.wat saspen je...nantilah,14hb saya masuk GA neh...keh keh.

NIA said...

kehkeh.saspen sikit je.ngeee.

hah 14hb?HAHAHA okeh okeh.

Syafiq Zakaria said...

tati. nk join caner? nak buat ape? just komen on your blog la kan?

NIA said...

chapix!haha.ko klau nak adiah meh aku bawak g queen street je.outing gitewww.segan ah ko join :P

Noor Fatin said...

jgn la tutup lagi. haha sy xjoin lagi la. hehehe. sabar ye., :P

Han Hanni said...

saya ada tag awk...

cube tgk..

http://puapoo.blogspot.com/2011/03/giveaway-saya-nak-rasa-coklat-sweet.html

ok2...

Syafiq Zakaria said...

oic. wokey jom p queen st. ok jk

Schubert Serenade said...

u jgn gatai2 tangan nk tutp selagi i tak join ok???(*ugut ni):P
sabor leee...bz ler...tggu jap..tgh dok pikir karagan nk buat pasal blog u ni...esok or lusa i tag ok...hehe..:p

NIA said...

@noor fatin: hehe acah je tuh.join cepat cepat :P

@cik hani: okayy~!hehe.

@chapix: hahaha okayyy dkt the docks.tetiba kan :P

@schubert serenade: ahahaha.takut ah kena ugut.kehkeh.iyeeee tunggu dah nih.haha.selamat mengarang~!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...