Sunday, December 6, 2009

a-happy-day

I AM 20!
Haapy Birthday to Me
*nyanyi sendiri~
disebabkan tahun nie baru activate semula facebook
excited gile bile tengok wall penuh orang wish birthday
tambah excited lagi
dapat free call MAXIS 24hours+CELCOM 7Days&Nights
hahaha~
nak tambah lagi?
my family buat surprise party
terharu sangat~
ngeee~
log in NDeva
check result
klik klik klik!
aiyak!
Alhamdulillah~
biarpun tak cemerlang tapi lulus jugak aku akhirnya
credits to Fareha+Meyrow+Nisha+notes2 yang bertampalan kat dinding bilik Fareha+Hawa yang meng'offer'kan dinding untuk ditampal notes..haha~
log in Facebook
tengok Live Feed
aih!
amende borang2 nih
accomodation
log in Email Aucklanduni
check check
sah!
Sheryill anta Email!
baca baca klik klik
tengok borang
check sape online
yaaa!itu dia!
credits to Chapix+Saifful kerana telah membantu saya mengisi borang accomodation tersebut
aktiviti sekarang:
khusyuk menonton Badminton Super Series
Lee Chong Wei menang weh!
hujan panas hujan panas
sejuk memang sedap tido tak leh bla
bangun pagi memang liat jangan cakapla
dalam hati takot gak kalo banjir macam 2007 dulu
bot askar landing depan umah aku kot
*sesape yang tak tau..umah aku tepi Sungai Pahang..heeee~
padahal keadaan asal tebing sungai depan umah aku nie tinggi takyah nak kate
5-6 meter ke bawah tu baru sungai
bile bot askar da boley landing depan umah aku nie korang bayang sendiri la camane
gerun wooo
*walaupun askar tu boley tahan hensem jugak...haha~
ini kisah 2007
mintak-mintak taun nie tak banjir teruk sangat
umah aku nie dah sedia bersepah sebab tengah renovate baiki sane baiki sini
korang doa-doalah kami kami kat Pantai Timur nie tak banjir teruk okey
sebab plan nak gi picnic ngan Khairul nih...die masak okey!haha~
--------------------------------------------------------------------------------------------
ntah kenape aku rase sayang lagi kat Presario V3000 aku nie walaupun aku dah ade CQ40
huhu~
sekarang Presario V3000 dah jadi milik adik aku
CQ40 kau milikku
kahkah~cam dalam drama pulak

4 comments:

et said...

eh.suda bday yep?

epi bday anak dare..da tue..
ape lg, sile la kawen cpt2..haha~ ^^

NIA said...

haha..adeh..umo bru 20 lorh..tggu kumpul duit bru boley kawen..heeeeee~

Lady E said...

HAPPY BELATED BIRTHDAY DEAR!
SEMOGA PANJANG UMUR,MURAH REZEKI..
EHH..LG 1..SEMOGA CPT KE JENJANG
PELAMIN..HIHI..AMIN..

MANY MANY HAPPY RETURNS OF THE DAY!

p/s: Sorii..lewat wish birthday dkt Sizuka..

NIA said...

no probs la sis..hehe..btw thanx..aminnnn untuk yg jinjang pelamin tuh*ceh!gatal!haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...