Tuesday, January 18, 2011

pengumuman~

boleh tak kalau saya nak cakap sekarang ni ada satu contest yang berjalan dalam blog ni?tapi saya taknak sebut contest apa HAHAHA.YA sungguh sangat kejam tapi nak buat macam mana memang tak boleh bagitau lalala~.sampai masa nanti saya umumlah siapa menang.setakat ni belum ada tarikh tutup.yang penting, sepanjang saya ada dekat Roxburgh memang contest ni sentiasa berjalan.bila nak umum, belum tahu lagi.setakat ni itu sahaja pengumumannya.sebenarnya takdelah macam contest sangat, cuma tetiba ada perasaan nak bagi orang hadiah.kononnya tanda penghargaan gitewww kehkeh~

rasa nak lempang saya sekarang?nehi kabhi nehi.saya ada atas gunung HAHAHA.

keyword: setia?

p/s: seronok pulak perasaan bila ada contest tersorok macam ni HAHAHA~

11 comments:

Amira is mira said...

buatla contest..nnti bole mira join...mane tawu dapat special present dari aussie!hihi

Tieah Madian said...

Best2..
Kot2 lah memang kan..
Hehe..

Cik Jannah said...

eh eh, tiba2 wat contest secara hidden nieh. contest apakah agaknya kan?
hohoooo

Mr. Asada said...

waaaa... contest tersembunyi.. dahsyat!

saya nak adiah!!! walaupun saya tak menang, saya nak jugak adiah dari roxburgh. lalala~

Unknown said...

saya pun nak adiah jugak..lalala~ ;p

fya zainal said...

fya pown nak!!!!
lagi2
dari sana
wahahahha
sgt x malu

Anonymous said...

eh ade kontes sponsored by sizuka????mcm besttttttttttttttt je......hahahaha
mane2??ngeee
*siz...nak ole2 dr south island tu.......haha

Ila Aqilah said...

sila umumkan ya contest apa!
ada hati nak join ni..haha

Prince Halilintar said...

contest cari bende tersembunyi ker ni izzati??haha

NzA said...

smpat rancang GA sblm pergi ek...

TunTeja said...

waaaa....contest rahsia?? amboiii..

p/s
rindu adik opor!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...