Monday, September 12, 2011

RWC 2011 : The Opening Ceremony [photos]

Assalamualaikum & Hello :)

aku berasa tak sempat nak bercerita macam-macam.i mean like the end of practicum, RWC dan open-house.OMG I'm going crazayyy.aku sepatutnya berbuat sedemikian supaya 5 tahun lagi jika aku buka blog ni, masih ada memori manis untuk diingatkan :')

masa last day dekat sekolah, budak-budak take turn bagi ucapan dekat aku.OMG sebak dalam hati Allah je tahu.mostly semua cakap, please dream of us.please don't forget us.we hope you can stay.please don't go back to Malaysia.HAHAHA balik sekejap lepas tu datang sini balik ok tak?

biasanya hari isnin mesti aku sedang bergegar gempita dengan diorang.tapi hari ni, menangisi hari-hari mendatang sebab cuti dah habis -.-

ok dahlah.mohle kite nengok gambor RWC masa opening haritu ye?



masa ni OMG ramai gila orang.tetiba je aku rasa nak buat magik.pejam mata dan berdoa oh tolonglah bila aku bukak mata aku tidak berada di sini plink plink!tetapi aku masih disitu.

abang sungguh stylo.kalaulah saya dapat minta seseorang mendokong saya seperti mana yang berlaku kepada abang.nescaya orang itu akan menyembah bumi HAHAHA.

shooooohhhh apa yang hang pa suma buat atas bumbung nei


mula-mula datang segerombolan.at the end of the day, tinggal dua orang je.HAHA.yang lain semua terpisah masa tengah bersempit-sempit celah-celah manusia.pengalaman berenang di dalam lautan manusia.eceh.

muka give up.penat ok.credits to Fareha for this photo.

next, fireworks.




p/s: sudah terniat dalam hati untuk beli tiket perlawanan RWC 2011.negara mana main?IDK.but we will.OMG seronotttttt.


19 comments:

Misz B said...

amazing photos adik :)

Bunga said...

comelnyer..:)

Bunga said...

ala dapat tengok pic satu jer...

yang lain xnampak..

NIA said...

@misz b: thanks kakak :)

NIA said...

@bunga: hehe try refresh :P

nabilah_2908 said...

uish..sampai atas bumbung polis kejar...

cantik la bunga api tu... :) :)

iamrramoth said...

beli tiket final je , gerenti puas hati =)

NIA said...

@nabilah: hahaha tulah pasal.kejar orang gila LOL.

cantik kan?seronok sgt dpt tengok depan mata :)

NIA said...

@muhammad ikram: waduh.tiket final tuh ribu riban tau.HAHAHA.bankrap.

Unknown said...

menarik :)

NIA said...

kan?hehe~

[sutera kasih] said...

wahhh seronoknya..dpt tgk gmbr pun jadila hehe
thanks dear share gmbr2 ni :)

NIA said...

hehehe sama2:).insyaAllah kalau ada rezeki lebih boleh share lagi :)

Noor Fatin said...

ramainya orangg. hehehe. best2.

NIA said...

ramaiiii tapi crowded sgt.rasa nak pengsan pun ada.HAHA.

Anonymous said...

cntik ko amik gmbr..t amik gmbr aku yg x kacak ni biar jadi encem tau..haha

che'Burn@che'Qis said...

fuyooo..best giler!! untung ah..ku kat sini nengok kat tv je..arghh best nyeee!! jeles..jeles...

NIA said...

@sifu im: thanks.HAHAHA ok nanti aku coba.kalau tak berjaya jgn mare LOL.

NIA said...

@che'Burn: hehe Alhamdulillah dpt merasa jugak.heeee.datanglah sini boleh tgok live :D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...