Saturday, September 10, 2011

RWC 2011 : The Opening Ceremony


The biggest fireworks ever, really.

dapat tengok depan mata sendiri.sungguh awesome.cuma macam biasalah, malam tadi manusia jadi gila.i mean, over crazayyy.semua perangai nak menjerit tak tentu hala memanjat bumbung.kesian polis kena panjat sekali semata-mata nak suruh diorang turun dari bumbung.OMG policemen you are so handsome.tetiba.

aku syak, memang opening world cup akan menjadi chaos dan epik sebegini.tambahan pula, All Blacks merangkul kemenangan semalam melawan Tonga.wooooooooooooooooooooohhh~

ok.aku pulak jadi gila.HAHAHA.

semalam tengok opening ceremony dengan match All Blacks vs Tonga dekat TV.fireworks dapat tengok live.credits to The Docks yang punyai balkoni awesome menghadap waterfront.me loikey~aku sampai tak sedar dah beratus gambar fireworks aku snap.HAHAHA over.

gambar nantilah ok.aku sibuk sikit hari ni.open-house.teeeeheeee~


14 comments:

Unknown said...

OMG.. BESTNYE!!

nabilah_2908 said...

best la...kita yg baca pun..terasa keseronokkannya..hehe.. ;)

NIA said...

@shera: hehehe best tak terkata :)

NIA said...

@nabilah: hehehe Alhamdulillah dpt merasa :)

Anonymous said...

omg..ko tul2 minat rugby er??

miera myrofa said...

aahh..x ajak dtg open house pon..
hahahaha :DD btw salam aidilfitri...
:))

NIA said...

@sifu im: laaaa ko ingat aku main-main ke?

NIA said...

@miera : teeeeheeee jemput semua org tp xde dtg pun :P

salam aidilfitri :)

noreenrara said...

best gileee !

Noor Fatin said...

meriahnya awak!! huhu. memang sungguh awesome!

apsal la sampai teruja nak naik bumbung tuu. haha

Bunga said...

xdapat tengok..line slow..huwaaa...

NIA said...

@noreenrara: besttttttt :D

NIA said...

@fatin: hehehe kan?seronok sangat.

excited terlebih kot.sugar-high :P

NIA said...

@bunga: takpe tunggu line laju ea :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...