Sunday, January 8, 2012

la familia

tajuk nak Italiano sangat kan.HAHA.

Assalamualaikum.

I just can't stop talking about home.that's the reality.and I'm still talking about home and the people I fancy in this post.

we, have a lot of (more than 1) get-together-activities in December.which is sungguh menakjubkan.weddings, kenduri et cetera.I met my big family members (uncles,aunties,cuzzies) quite often.even with my own family (dad,mum,sisters,brothers), we went out to town quite often for BOWLING HAHAHA.

Bowling is one of the official sports for our family, these days.before this it was badminton.but since Pantai Timur hebat dilanda hujan sehingga mengakibatkan banjir, maka kuch nehi babuji kepada outdoor sports.

Bowling is fun, dan merapatkan hubungan kekeluargaan walaupun keluarga tidaklah sebesar mana.dan murah KALAU kena pada tempatnya.(TIPS: pergi weekdays ke tempat bowling yang tidak popular dengan tournament.jika tersasar ke longkang, tidaklah berasa terlalu malu dengan budak sebelah yang dapat strike HAHAHAHA.)

I talk to much these days.duh.

this is my youngest (baby) brother if you didn't notice.he's one of world's most hyper person I ever met.2 years before, he's such a decent boy.2 years after, he's not innocent anymore HAHA.good time berlaku kadang-kadang.itupun selepas disuruh berkali kali.selalunya, not very good time.dia suka buat funny faces dalam gambar, dan merosakkan imej kakak beliau.but I don't mind.sebab ianya heritage HAHAHAHA.

this guy, is not yet my family but soon InsyaAllah.he came to my house few weeks ago for kenduri.my mother invited him.luckily, he found my house and was amazed of the river and chickens [?].this is the photo of him with my hyper baby brother during our 'kampung tour'.HAHA.


and presenting, the Girls in the Family.yang tengah tu my sweet and charming mother if you can't notice HAHA.and others are my younger sisters.we may look different but they have one of my characteristics in them HAHAHAHA.believe me.

later, maybe I should put a photo of the Boys in the Family which is not very much like this because there're only 3 of them :P

till then :)


13 comments:

Nik said...

wah..seronok yea bila dah balik msia :)

NIA said...

hehehe seronok :)

Fareha Noor said...

homesick la teuww

amy syifa said...

hamboiii.meghiahh *meriah* nyaa! tuh mak dah jemput 'not yet family' dtg, xlama lagi dpt mkn free la i.heyyy harus jemput tau!

NIA said...

@fareha: tua tua pun homesick kan HAHAHAHA.

@amy syifa: kannnnnn.HAHAHA.insyaAllah.doakanlah ye :)

nurfarah wahidah said...

adik kak zati sgt comelll!!! :)

teringat kat adik...huuu

NIA said...

tengoklah kakak dia HAHAHAHA.

eh akak ada nampak awk ritu heee~

Ila Aqilah said...

comelnye hyper baby boy tu! hehe
izzati, mak awak nampak sangat muda dan cantik..hampir tak cam..haha

nabilah_2908 said...

ehem..ehem....cinta hati dah datang rumah la... ;)

lepas2 ni bawa rombongan pulak.. (^_^)

NIA said...

@kak qilah: hehe tgok kakak dia lah :P

errr yg tu kne tgok anak dia HAHAHAHAHA.

@nabilah: kannnnnnn.doakanlah hehe :)

Mama Ta said...

your mom look familiar la!! and younger!!!!!! kalau tak bagitau ingat your eldest sister ke.

NIA said...

HAHAHA my mom memang awet muda.berapa kali dah trsilap.kuang kuang.

Rina Rahamat said...

adik bongsu kamu seiras dgn kamulah :)


akak allergik dgn bowling sbb x pndi main..betul jugak ckp kamu kan pegi main waktu xda orang hehe barulah x kemaluan sgt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...