Tuesday, December 13, 2016

Label Besi TERMURAH untuk produk korang! Juga label kain dan custom plastic untuk packaging!

Assalamualaikum. Hi.

Ijinin kakak mahu promosi sedikit ya hari ini. Gituh. Bunyiknya kayak aneh. HAHA.

Okay Okay. Di zaman serba canggih dan maju sekarang ini, SANGAT ramai orang yang mula berjinak-jinak dengan berniaga. Tanpa bermadah helah lagi, lebih tepatnya berniaga jual TUDUNG/SHAWL ataupun seumpama dengannya.

Sebabnya?

1) Senang, mudah. Kain ela berlambakan ok sekarang. Bukan setakat Jakel, Gulatis, Kamdar dan adik beradiknya...malah sudah ada supplier untuk kain yang memang untuk dibuat shawl/tudung sahaja!

2) Tukang jahit tepi tudung/shawl mahupun tukang jahit custom untuk tudung/shawl pun ada banyakkkkkkkk. Cuma perlu rajin search untuk mendapatkan servis terbaik dengan harga berpatutan dan berkualiti. Yeah!

3) You can be your own boss OK. Sebab berniaga tidaklah sesusah mana. Yang penting, di mana ada kemahuan di situ ada jalan. Dugaan sedikit sebarang itu biasalah.

BUKAN SENANG NAK SENANG, BUKAN SUSAH NAK SUSAH.

Ok tamat sudah sesi motivasi hakak pagi ni.

EHHH BUKANKAH KATA MAHU PROMOSI TADI?

KAHKAHKAH!

OK OK OK jadi! Untuk yang baru nak mula berniaga ataupun yang sudah berniaga, mesti korang nak letak label ala ala Naelofar gitu kan? Nampak curlasssss cunnnnnya! Tapi tak tahu nak tempah dekat mana??

JANGAN RISAU!

INFIRU STUDIO boleh bantu! 

Facebook : https://www.facebook.com/infirustudio/?ref=bookmarks

Instagram : https://www.instagram.com/infirustudio/



Kalau korang dah klik link tu, akak tak yah nak cerita banyak pung pang pung pang dah. Tapi akak cerita lah jugak kan sebab kot ada yang tak berapa ada mood nak klik link tu.

*aloh klik je pun bukan susah sangat kekekeke*



OK jadi dekat Infiru Studio ni, korang boleh order...

1) Label Besi. YA yang macam Naeofar itu. Nak buat macam Naelofar boleh. Nak buat rupa lain pun boleh dong. Bagitahu je admin dia masa korang whatsapp tu nanti. Diorang ada sediakan servis design jugak. Jadi tak perlulah gundah gulana macam mana ni design tak reti i dont know how to design sob sob sob. Konsep label besi ni, beli lagi banyak jadik lagi murah. Hah gitew. Ada 3 jenis label besi iaitu STANDARD/WORDING/DIAMOND. Gempak gitu produk korang dengan label vavavooommm! Minimum order 200 pcs. 



2) Label kain/woven. Masih ingin mengekalkan trend label jahit? BOLEH JUGA. Semurah RM290/1000 pcs OK. Dengar kata boleh dapat FREE 200 pcs lagi. Asyikkkkkkkkkkk!



3) Custom OPP Transparent Plastic. Iaitu untuk product packaging. Biasa kan tengok plastik yang packaging ada logo brand tu? HAAAAA yang itulah! Glamour wei. Nampak high classsss gitew bila dapat pack product dalam plastik ada logo sendirik. Jimat pun jimat!Kira korang boleh decide nak letak apa maklumat dekat plastik korang tu. Ada tiga saiz iaitu S/M/L. Kalau jual shawl/tudung, guna S pun boleh. Kalau rasa was-was, jangan bimbangggggggg. Minimum order 100 pcs je. 



Boleh contact admin Infiru Studio untuk pertanyaan lanjut ya. Dont worry diorang tak makan orang. Diorang suka makan Nasi Goreng Pattaya kihkih.

+60172297002 Whatsapp/SMS

Kot nak mintak quotation ke apa kan, boleh aje. Selain tu boleh juga DM di Instagram ataupun PM dekat Facebook. Gerenti diorang reply sup sap sup sap!

Banyak lagi sebenarnya produk printing yang Infiru Studio ni boleh buat. Korang boleh tengok IG dengan FB diorang lepas tu boleh bawak berbincang. HEHE.

Seperti kata-kata yang selalu kita dengar,

9 daripada 10 rezeki itu datangnya dari berniaga. Maka ayuhlah berniaga, moga-moga kita beroleh rezeki yang halal lagi barokah insyaAllah :)


Bubye!





1 comment:

Anonymous said...

waaaa cantikkk2 next time maybe blhlah order

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...