Wednesday, December 15, 2010

bila baby dapat beg baru

hari ni, baby boy dapat beg baru, lebih besar lebih kacak.oh ya, kalau siapa yang belum berkenalan dengan bayi-bayi saya, jemputlah kenal-kenal.kerana kecantikan itu hak milik setiap setiap insan.motip apa kan tetiba.hahaha.actually saya ni memang addicted lebih dekat kamera.guna handphone katuk pun tak apa, i tak kisah.orang sibuk beli iphone,blackberry segala, tak apa belilah.boleh kata, saya banyak spend duit dekat kamera.alahhh yelah tuh, habis tu yang dalam wardrobe tu apa dia.ahahaha itu lainlahhhhhh.

beg baru VS beg lama.beg baru lebih gagah perkasa yawwww.sebenarnya beg lama tu tak adalah lama mana pun.masih comel,kecil & ceria.belum sampai setahun lagi umurnya.tapi so sorry sayang.lepas ni mummy jual dekat Trade Me okay?mungkin, ada orang lain dekat luar sana yang lebih memerlukan.aicececey~


now, beg baru dah boleh get together dengan beg-beg lain.duduk atas couch sama tinggi, letak atas lantai pun sama tinggi.ahahaha.

kepuasan bila ada kamera ialah, bila dah boleh guna gambar yang shoot sendiri buat jadi desktop background.makanya, tiap kali buka laptop, senyum.nak tutup pun, senyum.bahagia betul perasaan.

mintak maaflah kalau korang pelik kenapalah gambar-gambar dekat atas ni macam Ya Tuhan kau ambik gambar guna kamera apa nih?hahahaha.mulanya, nak ambik gambar guna baby samsung pink saya tuh.tetiba buat hal pulak bateri tak ada.lalu, pinjamlah kamera ton.dah comel dah gambar nih, tetiba entah manalah kabel nak transfer nih ton?tak ada kabel.cuba guna card reader, tak boleh jugak.kecewa patah hati terguris semua ada lah.pilihan terakhir, hala kamera depan webcam.hahahaha kreatip tak kreatip.mulanya nak hala barang-barang depan laptop boley?lepas tu baru terfikir entah macam manalah nak pegang semua ni sambil nak klik mouse snapshot tuh?tu yang last sekali hala kamera depan webcam terus.kehkeh~

ini ialah kegilaan musim panas.sungguh menyejukkan kerongkong.Frozen Coke a.k.a Coca-cola beku [?].lebih kurang macam Slurpee dekat Seven Eleven tu tapi perisa Coke.berapa bulan dah tak jumpa Seven Eleven nih.NZ tak ada Seven Eleven sekian terima kasih.hahaha.

tadi lalu depan Starbucks yang dekat dengan Forte, ada orang bagi tester cappucino free.tester katenyeeeeee??hahaha.apa-apalah kan.actually saya tak minum kopi.tak kisahlah cappucino,latte ke apabenda lagi.semua keluarga kopi saya tak minum.makanya, encik kopi tak perlu gerun dengan saya.ahahahaha.nak taknak kena telan aje lah.last sekali habis jugak.itu pun habis tersedak-sedak HAHAHA.

p/s: Fareha sayang, Saifful dah dapat baby gabak jugak.aku tak taulah dia nak panggil baby ke apabenda.Aku panggil baby, Azmi panggil meriam, dia entahlah apabenda pulak.ahahaha~

oh ya, perlukah saya bagi nama dekat bayi gabak saya ni?

11 comments:

Fareha Noor said...

aku tau dia beli cam gabak tu. dia ckp last week, nk beli this week. boleh cadangkan nama utk camera dia tu sbgi'fareha'...mungkin..hahahah

NIA said...

ohhhhhhh.hahahaha.mungkinkah?kalau ya, nnti mesti dia sebut 'hey bak balik fareha aku'.ahahahaha~

fya zainal said...

wahhhh bestnya
my baby still duk dlm beg free
hehe

NIA said...

hehehe.takpe.mungkin, nnti baby fya dpt beg berbayar plak.kehkeh~

Anonymous said...

msti lpas ni lg semangat apabila snap2..hohohhhh
*makin trjojol mataku melihat gamba2 di sini...arghhhhh~~
keh3

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

tu yang frust bila udah snap-snap masalah transfer, bateri pula..huhu..banyak kali jadik cam ni kat akak.

NIA said...

silah: ahahahaha.semangat habis kan.habislah terjojol mata silahhhh.kakaka~

mama jnj: hehehe.samelah kite.xleh nk bt ape lahhhh.hehehe~

za said...

waoooo.. seronoknyer

NIA said...

heeeeee :)

Hana_Hide said...

dalam rancangan utk beli kamera DSLR ^^...huhu tak sabarnya!!!

NIA said...

hehehe.semoga rancangan berjaya!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...