Saturday, December 11, 2010

cerita pasal header

pertama sekali, terima kasih daun kari kepada encik asada ryutaro, si jejaka mesir.anda berjaya menjadi penyumbang utama trafik blog izzati hari ini.syabbas bete!followers pun bertambah.murah rezeki hari ni alhamdulillah.terima kasih kepada yang sudi datang blog yang kadang-kadang merepek puaka niyang merapik nih.kalau tak merepek, bukan blog izzati lah tuh.HAHAHA.

ini header blog asada.orang dah tahulah buat apa nak bagitahu lagi.boo!

actually tidaklah sepenuhnya saya yang buat.YES saya buat tapi di bawah kawalan asada sendiri.di bawah kawalan katenye?hahaha.saya buat, dia tengok.dia tengok, saya buat.macam itulah kata pendeknya.Mesir-New Zealand lagi jauh dari Malaysia-New Zealand okay.even sekarang saya dah malam tarakucah tarakucah, dekat sana siang terang tang tang lagi.makanya, bak kata orang dunia di hujung jari,gunakanlah sebaiknya.

selepas berhempas pulas memerah otak mengklik mouse, makanya terhasillah header asada yang sekarang ini. asada, dalam entri terbaru beliau siap cakap saya handalan super lah whatever kan.sebenarnya tidaklah sesuper mana.kalau lawan dengan superman, saya kalah lagi sebab saya tak boleh terbang tinggi.BERAT.jangan sedut lemakkuuuuuu.HAHAHA.

saya bukan pro hal-hal design header ni.kalau asada pass kerja buat header ni dekat saya 100%, entah apabenda makhluk asing kepala limabelas pun boleh keluar dekat situ HAHAHA.makanya, kalau nak mintak tolong, boleh insyaAllah saya tolong.kalau nak idea, insyaAllah saya boleh tolong kupaskan idea bernas anda aicewahhhh.tak gitu gamaknye?

kalaulah saya pro, mungkin header saya tampak hebat di saat anda masuk ke blog ni.realitinya, ek eleh apabenda asada cakap dia hebat padahal header pink hitam yang template punya aje lah?.HAHAHA.sebab tu saya cakap saya tidak sehebat sabun handalan pembalut warna biru.tetiba.

p/s: i am a learner, and forever a learner.*aicewahhh omputih pulak ye tetiba?* :P


15 comments:

Unknown said...

apa pun header tu cantik
yg penting kerja sama kan...
:)
happy blogging

Unknown said...

wahhhh...gud job!!!
teruskan teruskan...heee :)

Farah said...

Comel apa . Saya suka tengok blog ni =]

NIA said...

pensel: hehe thanks.happy blogging too :D

cik Aada: hehehe thanks ada :)

farah: ehehe template yg comel.entah bila nk gne template sndiri.kekeke~thanks tau :)

Onelove...Jambu merah warna said...

kim salam kat en.asada...kekeke

Miss AZ said...

cantik.. kreatif la :)
wat utk saya satu.. heee!! :D

Nik said...

header yg simple lg lawa.tak yah nak edit lebih2.hehe

Anonymous said...

ganbatte ok! asada tu mmg comot orangnya. lalala~

NIA said...

cik wani: asada, wani kirim salam.dah.hehe~

amirrah: heee thanks.insyaAllah kalau mira sudi.aicewahhhh~

sis nik: heeeee.thanks sis~

macy: yissss.dah tentulah cik macy tahu perangai dia.kakakaka~

Mr. Asada said...

wahh.. humble sungguh sizuka izzati ni. kan saya dah kata, beliau baik orangnya.. ;)

apa pun, terima kasih banyak2 sudi buatkan dengan mulut cerewet nk itu nak ini. hahaha..

kena like entry ni.. ;)

Mr. Asada said...

macy... best je kata asada comot ea.. isk.. isk..

Mr. Asada said...

waalaikum salam ;) *jawab orang kirim salam td.. heeee

NIA said...

ahahaha tiada masalah.like jgn tak like.kakakak~

TunTeja said...

hahaha,oke.adik opor.kak opor nak satu! tp nak dalam tu ade pic opor.kwang2 :p
good job darl!! :)

NIA said...

miahahahaha.opor selamanya~~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...