Wednesday, April 28, 2010

perah kering2


kepada asTTle...
sila nyah sekarang...
kamu buat saya dan otak saya menderita...
kamu buat otak saya diperah sampai kering...
babai~
sayonara~
sila jangan datang lagi dalam hidup saya.

oh...hai si kacak Legolas :)

hello Gimli si comel ;)

hai Aragorn sayang*tibe..haha :D

oh hello semua :)
*assignment dah siap tapi ada kesan sampingan yang menyebabkan otak saya tak berfungsi begitu baik hari ini.
*seronok dengar lagu kuat2 guna headphone macam nak pecah kepala sebab stress
T_______________T

3 comments:

SyuQ said...

erkkk?

ada kaitan ke legolas tu ngn assignment? ke lecturer sizuka seiras legolas? ngeh ngeh ngeh

NzA said...

kesiannya adik ku sorg nie...byk2 brsabar ye dik....dok tmpt org byk dugaan...dugaan buat kita kuat.....

NIA said...

encik syuQ: dah jatuh cinta dgn legolas*tibe..hahaha

sis nza: thanx sis=))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...