Thursday, April 15, 2010

ROADTRIP 10-13 April *tiba!

Assalamualaikum dan hello anda semua
Hari ni rasa macam ada ketenangan sikit nak update blog nih
maklumlah semalam macam gile bekerja dengan gambar video segala kan
haha..tapi macam biasalah..saya memang suka upload gambar lepas tuh cerita
sebab tak larat nak tulis panjang2*tiba!
ROADTRIP ni sangat banyak memberi pengajaran kepada saya dan kawan2:
  • pentingnya kerjasama dan tolong menolong antara satu sama lain terutama bila tergelincir dari landasan GPS dan peta segala
  • saling memahami sesama sendiri dalam hal ehwal makan,minum dan keselesaan peribadi di saat semua memerlukan keselesaan untuk tidur
  • friendship must go along with tolerance
Friends,
I will always remember the moments:
-shopping makanan ramai2 kat Woolworths
-serang kedai kebab malam2 lepas tuh buat bising
-tidur ramai2 menggigil dalam kereta...
-kena marah dengan makcik toilet
-drama kereta cendol 1
-sesat GPS,map segala
-ketawa ramai2 dalam kereta
-pesta menjerit bila bagi biri2 makan
-karaoke lagu rock kapak,rock cintan,lagu siti 90's whatever yang hawa tak suka tuh=p
-karaoke lagu nasyid paling best
-menjerit kuat gila walaupun tukang jerit just tengok orang yang buat bungy/swing segala
-spa treatment untuk kawan2 yang sakit
-risau macam kakak2 bila Adrian kena sengat
-rasa nak nangis tahu bila roadtrip nih dah nak habis as in kita otw balik Auckland
-tiba!!yg tu saya paling ingat
-layankan Adrian & Saifful yang gila nak hiking semata2 nak tengok Black Crater sampai semput akak tahu!
-->GUYS,you rocks!!
Adrian-Saifful-Chapix-Fareha-Hawa-Nisha-Nisa-Ema-Bill-Ateen-Husna



















mungkin diorang nampak gila tapi diorang kawan saya dan saya sayang diorang=)
saya gila?mungkin...gila gambar...haha~
rekod sepanjang trip nih:
1750 pictures-31 videos
kalau nak tengok video yang gila2 sila lawat facebook saya sekarang
oh sori saya tak letak gambar panorama yang cantik dan mengagumkan kat sini sebab dekat facebook dah ada satu album siap...=)
kalau nak tengok panorama indahnya Ciptaan Tuhan klik sini
jangan risau mereka bukan private kalau anda bukan friends saya kat facebook..ahaks~
dan lagi satu gambar panorama tu saya shoot & edit sendiri...sendirian berhad gitu=D
suka?komenlah kat gambar tuh..*tibe kan promote..ahaha~
ah sudah tengok kan dah tak boleh berhenti menaip
okeh nak pegi beli barang dapur sebab dah 4hari dapur tak berasap*tiba!
babai korang!

2 comments:

hawanasir said...

lagu siti is so 1990s! NEXT!
hahahaha. sedey ke masa nak balik? aku dengar korang sebok je cite pasal santau. Aku ngan saifful je sedey2 kat blakang. Kekekekeke

Ah, sayang ko jugak sebab gila :D

NIA said...

haha..mase dorg cite psl santau tuh ko ade dgr ak bsuara ke weh?tgh sebak uh smpai ttido..haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...