Friday, February 25, 2011

Blog Pink

Sudah terang lagi bersuluh dengan spotlight blog ni warna pink.Tak payah suluh dengan spotlight pun blog ni memang warna pink.Ada apa dengan pink?*ewahhhhhh kau dah macam pengacara warna warni Malaysia pulak*HAHAHA~

kenapa saya buat blog saya warna pink?kenapa saya buat blog saya warna pink?kenapa saya buat blog saya warna pink?

ce cite ce cite ce cite

sebab pink bestttttttttt.kenapa pink best?sebab warna lain tak best.bolehkah cakap begitu?boleh kalau kau nak mintak pelempang Malaya dari tauke blog biru dan blog hijau, blog kuning juga mungkin.tidak boleh cakap macam itu.tak baik tahu.

saya buat blog saya warna pink sebab walaupun saya garang tapi dalam hati ada taman bunga tahu [HAHAHA].saya buat blog warna pink sebab saya rasa warna pink macam sedap which is obviously saya tak tahu kenapa saya cakap warna pink sedap sebab saya tak pernah makan warna pink.apa ayat panjang berbelit nih.tumbuk kang.okay okay.tapi saya rasa benda-benda yang warna pink semua sedap-sedap especially bubble gum, dan candyfloss, dan aiskrim strawberry, dan apam warna pink, dan kuih sagu, dan errrrr okay itu je.TAPI binatang yang warna pink bunyi hok hok hok tu tak tahu sedap ke tak.harommmmmmmmm tahu?HAHA.

jeng jeng jeng.nak tag geng-geng pink nih:

MamaGee
Ryna Tri Asmara

nak join jugak tapi bukan blog kaler pink?bolehhhh.warna apa-apa pun hatta biru kehijau-hijauan pun boleh kalau ada dalam senarai. klik sini okay :)

13 comments:

Tieah Madian said...

Wah..
Aku dah berapa kali tukar layout, aku rasa ko baru 2 kot sepanjang aku follow blog ang..
Tahniah..

Entry Terbaru: Tuan Direktor! Pilih Kasih Eh!!

NIA said...

hakhak.kan.asyik2 pink je kan.hahaha.nak buat cane.dalam hati ade taman auww~

Ryna Tri Asmara said...

thanks for the tag, kak sizuka :D heee~

NIA said...

my pleasure ryna sayang :)

Prince Halilintar said...

pink nampak feminin sikit kan..hehe

Lady SharpShouter said...

comel je pink ko nih.mcm ko gak.eh, ikhlas ke aku puji nih? hahaha ;p

NzA said...

pink mmg sweet.....

NIA said...

prince halilintar: super feminin gituh~

lady sharpshouter: hahahahaha.*blushing*.HAHAHA.*jatuh kerusi*

sis nza: hehehe mekasih sis :)

Ila Aqilah said...

haha..ya mmg nampak pink takyah suluh!
akak sangat suka biru..tengok blog akak nampak biru x?

NIA said...

hakhakhak.boleh tgok terus kan?heeeeheeee.whoahhh biru biru biru!mcm laut dahh:P

Anonymous said...

hidup maroooooonnnnnnnnnnnnnnnn...
*bkn maroon 5 erh..

hahaha

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

mcm best je..nak join la..hehehe

NIA said...

silah: yelah yelah.bebudak maroon 5 hemsem HAHAHA~

nazirah: join join join~!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...