Sunday, February 27, 2011

hai~!



hai~!nama saya biri.saya ialah seekor patung biri-biri.saya berasal dari New Zealand, tapi kini saya bermastautin di Malaysia bersama encik sayang kepada tuan blog ini, encik K [hamboih kau nak lawan Datuk K yawww.HAHA].comel tak saya?ayat mintak penyepak.



saya suka hari raya.sebab hari raya best.hari raya yang lepas, encik K jahitkan saya baju melayu sekali dengan sampan.eh eh bukan.sampin.tersasul pulak.nama pun biri-biri.tersasul tu biasalah ye dak?[HAHAHA]

cik Z [tuan blog ni pun nak nama samaran jugak HAHAHA] selalu beritahu encik K supaya mandikan saya.tapi kambing mana suka mandi.tapi mungkin itu yang terbaik.saya redha.tapi baju saya tak pernah tukar.asyik asyik baju melayu je.saya kan biri-biri tradisional.hakhak~



tapi sekarang saya dah ada baju baru, lebih casual, lebih sesuai dengan arus pemodenan dunia[?].encik K yang jahitkan baju baru saya ni.dia main potong-potong tshirt dia, lepas tu dia buatkan baju dengan seluar saya.cik Z tak percaya yang encik K jahit sendiri baju saya.



dan sekarang saya ada topi pulak.encik K yang buatkan.baik kan encik K?dia sayang saya sangat.cik Z sayang saya jugak tapi dia tahu cakap cakap je.cubitttttttttttt.

p/s:
tak sangka encik K boleh menjahit.ingatkan hebat hal komputer je, rupanya hal benang dan jarum pun boleh tunjuk taiko.HAHAHA.see the leg lah sayang.bluerk :P


18 comments:

Amira is mira said...

ala-ala...comelnye biri2 diaa

TunTeja said...

alololo.cutenye!!!! utk akak takde ke ;p

NIA said...

@amira: hahaha.comel kan.

@tunteja: hehehe.tengoklah cane nanti:P

Nik said...

alahai..comel ya biri2 kamoo tu.siap pakai baju melayu lagi.pasni buat baju tido lak tuk dia.hehe

Anonymous said...

ni entry kejiwangan versi biri ke?adehhhhh~

jiwang2 plak die.haha

NIA said...

@sis nik: hehehe.pasti pasti.thanks sis :)

NIA said...

@silah: HAHAHAHA shaddap uuuu~!

nurfarah wahidah said...

comelnye biri-biri dia..... :)
nak jugak boleh? hehhe

NIA said...

@farah booboo: teeeheeheee.buleh.mailah sini beli :D

NzA said...

best la biri2 tu dpt tuan yg perihatin....

NIA said...

hehehe~

Prince Halilintar said...

kalau biri2 tu wat korban time raye nanti boley tak izzati??hahaha:P

NIA said...

tak boleh.tak cukup berat.HAHAHA.

lezaqasandra said...

erkkk nak sedekah ker biri2 tu...kikiki

NIA said...

hehehe tak tak.takleh sedekah yang ni.hehe~

Anonymous said...

eem eeemmm emmmm
*bunyik org ttup mulut tp gagah nk ckp.
lalalala~

nona hidayah said...

gambar biri2 dua yg atas tuh macam terkehel pulak kepala dia..haahaa

NIA said...

@silah: sudah dah silah kena penyakit ape dah nih.

@nona hidayah: ahahaha.seni tu nama dia :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...