Tuesday, February 8, 2011

Say NO to chocolate

Assalamualaikum & Hello :)

macam pelik kan apahal tetiba izzati nak say NO to chocolate.bukan ke selama ni kau lah hero bab coklat-moklat[?] ni.tambahan pulak duduk dekat NZ, coklat memanglah bagai pada syurga di wajahmu.errrr maksud saya mudah & murah.plus kaulah hero bab upload gambar seronok pergi chocolate boutique sampai buat semua orang gigit gusi.okay macam mana nak gigit gusi pun tak tahu HAHAHA.

ini kes serius.

maka dengan ini, saya terpaksa menjauhi coklat kerana coklat mintak break up dengan saya sebab saya suka sangat beli coklat sampai habis duit tapi lomak-lomak akak giat bertambah tak mahu berkurang 0.0.HAHAHAHAHA.bukan bukan bukan.amboi orang nak gurau pun tak boleh :P.

serius balik.

sobs [sedih secara serius].sobsssssssss [sedih tahap kritikal].okay dah dah.

kini coklat ialah satu pantang larang saya.jangan langgar pantang, kalau tak susuk gugur.tapi akak tak pakai susuk HAHAHA.ini iklan semata-mata.dalam hal saya ni,langgar pantang sekali sekala tak apa, tapi kau terimalah akibatnya!otak rasa menggelegak bagaikan tomyam mendidih.yummm sedapnya tomyam.tetiba.

dulu coklatlah kawan.sekarang coklatlah lawan.ewahhh pantun pulak HAHA.coklat buat saya migrain.dulu, makanlah barang selori dua coklat memang tak ada masalah.cuma sekali sekala beringatlah jugak.tapi sekali-sekala je lah.dua kali tiga kali tak ingat dah HAHAHA.mungkin jasad saya nak boikot tuan dia sebab banyak sangat telan coklat, hamek kau!kau makan coklat, kena migrain teruk-teruk.

tapi ni kes boikot memang tak boleh consider punya.dekat sini [Roxburgh] baru jadi kes makan coklat terus migrain tu.entah mimpi apa kan.lepas saya sedar yang chocolate bar [as in KitKat,Mars,Snickers,Cadbury etc.]boleh buat saya migrain, memang saya jauh shoooh shoooh lah semua tu.tapi punyalah memang taknak bagi betul makan coklat, even benda yang ada coklat macam Milo, cereal yang ada rasa coklat, biskut coklat et cetera pun memang dah tak boleh makan!pernah sekali tu saya makan cereal Milo je sebelum pergi kerja, sekali dia hentam migrain waktu kerja.habis kena balik awal sebab kepala dah ting tong.sampai bilik dia buat pulak sakit sebelah kepala.haruuuuuu~

mungkin, ini yang terbaik.baik untuk kesihatan, baik untuk kekurusan badan HAHAHA.

p/s: sobs.tak bolehlah nak makan Koko Krunch dah lepas ni.nguuuuuuu~

7 comments:

SyuQ said...

first time dengor coklat blh datangkan migrain. agaknya mgkn disbbkan coklat kot sy susah tido mlm... sy pun hantu coklat. da capai tahap hantu raya. hahaha. sehari tak makan, susah hati

Mama Ta said...

seriously dah kena pantang coklat???? tak bestnye!! ksian awk kan. huhu

Prince Halilintar said...

la siannya kat izzati...tapi jgn risau, klu ade stok2 coklat yg berlebihan tak dimakan lagi boley pos kan kat prince..t prince tlg makan kan..haha

Noor Fatin said...

ala coklat sedap la. hehee

Anonymous said...

nak coklat....
coklat itu kwn baik silah....hahahahaha

Tieah Madian said...

Coklat boleh melegakan batuk tahu,,
Like coklat..
Tapi ade alergic plak dgn coklat ni kalo mkn dgn kuantiti yg byk..
Huhu..

Latest entry : Nak petua? Petua Jadi Sailormoon pun ade..

Amira is mira said...

coklat bole migrain????mira suke sgt coklattttt

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...