Saturday, July 2, 2011

Auckland bergegar

malam tadi, aku khusyuk hadap kamera yang terbengkalai.dengan gunting pisau screwdriver spray apabendatah depan aku.dapat bayang tak macam mana?macam pomen dekat bengkel kereta itu.KAHKAH.ok.tak ada lah macam pomen.sebab pomen hebat.aku tak hebat.pomen baiki benda.aku rosakkan benda.nampak jelas antonim disitu.HAHA.

tetiba aku nampak Homepage Facebook sepertinya hangat dan penuh dengan link.aku terpana.eceh.sekali tengok, terduduk aku.padahal memang tengah duduk pun.

'Auckland Central was shaken by 2.9 earthquake just now'

aku adjust sikit ayat ni sebab tak dapat ingat apa tajuk link tu.yang pasti, maksud dia lebih kurang macam gini lah.

and I was like WHATTTTTT?

oloh muka terkejut pun comel.macam mana gadis-gadis tak gila KPop.LOL.

aku takdelah buat muka terkejut comel macam itu pun.cumanya kaget tetiba.gila apa engkau nak rileks padahal baru kena gempa bumi sekejap tadi?tapi sebenarnya aku TAK SEDAR apa pun.sebab tu aku tak terkejut mana.mungkin je aku rasa, tapi aku buat tak peduli sebab duk hadap kamera.entah.aku pun tak reti nak cakap macam mana lah.HAHAHA.

berita lanjut di sini

huu.harap-harap janganlah gegar kuat-kuat.tatottttttt~

p/s: baby [kamera] dah menunjukkan respon.yippee.thanks semua orang!malam tadi aku tidur berbau wd-40.tak apa.aku redha.janji baby sihat.wheeeeee~Alhamdulillah :)

gunalah wd-40!*tak pasal-pasal jadi promoter* :P

28 comments:

Nik said...

moga tak de apa2 la kan.menakutkan gak tu

Han Hanni said...

Ya allah. takutnya gegar2 ni.
selamat la semuanya Ya Allah.
hati2 tau.. bykkan doa..

nabilah_2908 said...

oh bagus la..baby kamu semakin ok... ;)

take care yupp..moga selamat2 je kat sana.... :)

psst...wangi gak kan bau wd-40 tu..hehehehe... :P

amy syifa said...

kesian baby..macam mana nak ambik gmbar akak yg comel ni..huhu..=)

Noor Fatin said...

jaga diri baik2 :)

lepas ni dah bleh tido lena la baby dah sihat. hik3

NIA said...

@kak nik: harap2 camtulah.thanks kak nik :)

NIA said...

@cik hani: insyaAllah amin.thanks cik hani :)

NIA said...

@nabilah: hehe insyaAllah.thanks nabilah.

wangi wangi.boleh addicted LOL.

NIA said...

@amy syifa: kan?belum sembuh sepenuhnya lagi.mungkin kena berenang dlm wd-40 bru dia ok.heee~

NIA said...

@noor fatin: ehehe insyaAllah.thanks fatin.

lena sikit lah.harap2 sembuh sepenuhnya nanti :)

fat said...

wah.. take care ..

NIA said...

baik.thanks kak boonga :)

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

duii kin takut juga kalu begitu huhu..jaga diri ya sana

NIA said...

huhu baiklah kak.doakan ya :)

khairul said...

take care :) i always pray ur safety..hehe
n im happy for your baby camera..

. said...

bhaya nya -.-

smoga akak selamat :)

Kacang Pool said...

Seperti tikus membaiki labu lah nie?..kehkeh

semoge selamat di sana...:D

Bunga said...

take care cymm.jaga2 tau..

NIA said...

@khairul: hehe thanks awok :)

NIA said...

@nawal: thanks nawal.aminn :)

NIA said...

@azam sad: HAHA haish.elok tau.

thanks :)

NIA said...

@bunga: insyaAllah.baik.thanks bunga :)

Rina Rahamat said...

semoga semuanya dh ok..maaf ya bbrp hari x jenguk sizuka..akak bz sikit..

kamu mmg cinta mati dgn kamera..akak rs nnt kamu boleh buat duit dgn bidang yg menjadi obsesi kamu nih..

NIA said...

@cik betty: insyaAllah amin.thanks cik betty.takpe.faham :)

hehe.insyaAllah.semoga dipermudahkan :)

Anonymous said...

muka terkejut cmtu pon ko kate comel?? x kacak langsung..haha

NIA said...

HAHAHAHA.jeles lettewwww :P

NzA said...

menakutkan...akak prnah alami gegaran masa brkursus thn lepas...tu pn dh panik cz abis botol air mineral jatuh dr meja n pastu rasa pening2 lalat....xdpt bygkan org2 jepun alami gegarAN yg kuat....

moga baby cpt ok......

NIA said...

kan.huhu.tp mujur yang ni tak kuat sgt.

insyaAllah thanks kak :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...