Wednesday, June 15, 2011

worrdless wednesday-photoshoot with housemates














50 comments:

d_tieah said...

Perghhhhhhhh.. Memang dah macam poster filem pun ade gak yang VOLT tu.. Hahaha.. Terbaek lah..


Entry Terbaru 1 : Laman Web Kerajaan Malaysia Akan Digodam ; CyberSecurity Bersiap Sedia
Entry Terbaru 2 : Laman Web Kerajaan Malaysia Akan Di Hack Esok

sizuka[Izzati] said...

HAHAHAHA.nak buat jd nmpk mcm poster tu struggle.thanks :)

vampire's lovex said...

pehhh ni band terbaru ke hape...smart gilak gambar wehhhh....nak sainnnnnn...hehe..

sizuka[Izzati] said...

hahaha.bukan band.ni dgn housemates je kehkeh.thanksss.*sain secara virtual* LOL

ASaDa RyutaRo said...

sabor je lah ngan budak2 nih. baru bangun dari kubo yer?? hahahaha...

yang duk sapu lipstik tu tak tahan. tebal kemain..

sizuka[Izzati] said...

aah.bru bgun ke dunia HAHAHAHA.

bukan lipstik tebal yawww.ni angelina jolie mari.HAHAHA.

Farhana Jafri said...

wow!! smart la!! dh mcm woman in black pon hado.. hahaha.. terbaik!!

jemput singgah ANASAURUS :)

khairul said...

nice n terbaik!! :D

Yumna Khazali said...

wuwaaa...scarynye..hantu kubur org putih ke nih?hehe

✿ boonga_kecik ✿ said...

cntik! theme apa nie? james bond ker hehe.

Wordless Wednesday # 2

amy syifa said...

gambar volt tuh,bdk huruf T serius menyeramkan..haha

Cik Aada said...

semat laa pic!! hitam itu keunggulan..:D

nabilah_2908 said...

woohoo....scary....nasib masih terang...kalau gelap sikit...lagi lah... ;)

btw....semua cun2 belaka.. :)

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

olok² vampire kah ini..itu kubur beneran yaa?

sizuka[Izzati] said...

@farhana jafri: hehe thanks.woman in black?ladies lg lorh HAHAHA :)

sizuka[Izzati] said...

@khairul: thanks busuk~!:P

sizuka[Izzati] said...

@yumna: hantu kubur orang putih, tapi kulit hantu tak putih KAHKAH.

sizuka[Izzati] said...

@boonga_kecik: theme scary kot.haha.lebih kurang camtulah.nak try bt james bond tp ktorang tak cukup macho LOL

sizuka[Izzati] said...

@amy syifa: HAHAHA dia memang seram.mata tu aset dia.ekhemm i tak seram ke?HAHAHAHAHA.

sizuka[Izzati] said...

@cik aada: hehe thanks cik aada :)

sizuka[Izzati] said...

@nabilah: HAHA memang buat waktu terang.kalau buat gelap malam haruslah meremang bulu roma LOL.

sizuka[Izzati] said...

@cik betty: aah olok2 je.hehe.iya kuburan benerannn :P

ibnubaba_04 said...

wahhh..giler gmbr..cam taiko2 genster la plak..haha

antara 4 org ni, nk plih yg mane er utk di jadikan awek..haha

NOOR FATIN said...

pehhhhhhhhhhhhhhhh. betol, mcm poster filem la! awak edit tulisan aje, haha. sebijik! cayalah!

sizuka[Izzati] said...

@ibnubaba: HAHAHA boleh tahan gangster jugaklah.kahkah.

errrr.bukan dah ada bakal bini ke?HAHA

sizuka[Izzati] said...

@noor fatin: hehehehe thanks fatin :)

HaFizaH aYu said...

smart giler sumer pic tu...pndai u edit..

sizuka[Izzati] said...

hehe thanks ayu :)

Si kOtAk HaTi said...

wow...women in black...(^_^) hehe

TunTeja said...

siyesss semart ah dik opor.
dik.awak balik mesia bile? incase kalau akak nak buat pape majlis n perlukan camerawomen pmpn je kan. nak tak? hehehe. nak akak bayar berape :p

noreenrara said...

wooowwwww!! cantek.semart.. ;p

miss faten said...

SANGAT TERBAIK DAN SCARY LAGI GARANG SIZUKAAAAA! ;D

sizuka[Izzati] said...

@si kotak hati: hehehe.ladies :P

sizuka[Izzati] said...

@tunteja: thanks kak dayah :)
hujung taun ni nk balik dah.kekeke.wahhhhhhhhhh mestilah nak!hehehe.kite kan sesama geng.harga geng2 la :P

sizuka[Izzati] said...

@noreenrara: hehe thanks :)

sizuka[Izzati] said...

@faten: HAHAHA THAT'S AWESOME.sebab i struggle nak posing gituh LOL.

♥ Che NamNam ♥ said...

mak oii gambar-gambar korunk neh buat hakak gerun lah dik,macam gangster kampung pisang tapi chantek hoo..

sizuka[Izzati] said...

hehehehe thanks CNN :)

NzA said...

hitam itu menawan....

sizuka[Izzati] said...

hehe dan menyeramkan :P

HAZWAN17 said...

peh smart giler weh...boleh jadi sifu ni

sizuka[Izzati] said...

haha thanks.sifu?blum lg kot :P

farah_areRa said...

wewit akak!
smart2!!!naseb baek zombie betol xkuar dari tmpat tue,,hehehe

[z@ck] said...

pergh! terbaik ah weh..hang paling dahsyat!

sizuka[Izzati] said...

@farah: hahaha.jgn ckp.memang tak pegi dah lepas nih LOL.

@zack: kehkeh.aik aku paling dasyat?HAHA tak pernah tercalon lg nih.mekaseh mekaseh :P

♥KellY Eun♥ said...

wahseh! daebak!sis,,serius seram owh~~~~serba hitam...>_> takutnyaaaaa~~~~hehehe

sizuka[Izzati] said...

hehehehe sampai maksud dekat kelly :P

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

wow wow wow...izzatiiii.,,,,akak suka yang ni akak suka yang ni sungguhhhh uwaaa..kalo dapatlah kamu mengambil gambar kak ala2 macam ni alangkah bestnya... :))))))

eh nanti balik turun sabah ya

sizuka[Izzati] said...

hehehe boleh.memang terfikir nak pergi sabah.kehkeh.

eazlye said...

suker yg volt tuh..!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...