Thursday, June 23, 2011

mimpi


kulit sekeliling kuku ibu jari tangan kanan tercabut secara pukal as in bukan sedikit sedikit tapi sekaligus dan tebal tebal

bukan orang cabut macam dalam cerita Long Kong tu

tercabut sendiri

tapi tak rasa apa-apa pun haruslah sebab mimpi aje kan

bangun tidur, aku rasa ngilu bila teringat

moral of the story, jangan tidur petang-petang biarpun mengantuk tahap nak sondol lantai.buatlah pekerjaan yang berfaedah seperti belajar untuk peperiksaan besok [?].

okay Assalamualaikum!wish me luck for my lasttttttt paper tomorrow!

p/s: nice timing to put up an entry hoh.4.44pm [Malaysia time]. *angkat kening*

22 comments:

nabilah_2908 said...

uish...ngeri gak mimpi tu... :)

good luck..!! :)

HaFizaH aYu said...

gud luck ya!!

khairul said...

:P

sizuka[Izzati] said...

@nabilah: ngeri gila kot.haha thanks~!

sizuka[Izzati] said...

@hafizah ayu: thanks ayu.lama xnmpk :P

sizuka[Izzati] said...

@khairul: whot?:P

Dayana Nasir said...

gila ngeri mimpi u. haha

shera haifa said...

jngn tido ptg2 lepas asar terutamanya.. nti kene gigit kat paha..hehe

sizuka[Izzati] said...

@dayana: kannn.haruslah sape suruh tido petang2 lg.HAHA.

sizuka[Izzati] said...

@shera haifa: penah dengar.hehehe.betul betul.

khairul said...

hehe..mimpi kuku tercabut :P mcm lawak je..hehe..gudluck for your xm tmr, sentiasa doakan yg terbaik untuk awok :)

NzA said...

tiba2 kuku jari akak lak rasa ngilu.....

sizuka[Izzati] said...

@khairul: nak buat macam mana.ngeri kot mimpi tuh.huhu.thanks awok :P

sizuka[Izzati] said...

@kak nza: kan?bila teringat mesti rasa ngilu je.huuu.

ASaDa RyutaRo said...

tido petang ni macam2 benda boleh masuk dalam mimpi. tapi kadang mimpi best. kekeke :P

gud luck untuk exam esok! semoga diberi ilham untuk menjawab dan dipermudahkan.. tenangkan jiwa, tenangkan fikiran yaww..

*macam sendiri takde exam pulak bagi pesanan camni. hahaha..

sizuka[Izzati] said...

hahaha kalo mimpi best memanglah seronok.buatnya tiap2 kali mimpi benda seram camnih tak ke seriau.

thanks~!goodluck jugak!haha~

HAZWAN17 said...

ku bukan je mimpi dah banyak kali dah kuku tercabut..kuat sangat menyepak bola punya pasal...

sizuka[Izzati] said...

hooooo ngilu gila.sakan menyepak eh.haha.

kayrul-shah said...

ngeri jer...kalau tercabut betul2 nie tak tau la macam mana

sizuka[Izzati] said...

tulah pasal -.-

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

udah wish awal2 heee..

kalu ngantuk betul, minum kopi ya adik izzati :)

cerita longkong buat gua trauma 2 hari haha

sizuka[Izzati] said...

sy tak minum kopi.hehe :P

serius trauma.seram ngilu2 cerita dia kan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...