Wednesday, June 1, 2011

si nombor 500

nama manja dia sifu.maka, tunjuk ajarku sifu!ecehhhh bajet mentor lah pulak kau kan.padahal berapa musim mentor aku dah berhenti tonton.

klik sini untuk ke blog ibnubaba_04 also known as sifu, atau nama betul dia .

terima kasih daun kari, sifu~!

p/s: latest entri dia tentang perempuan obesiti.ialah seronok dibaca kerana dapat feel comel-comel.HAHAHA *lempang sedas dua tengok boleh bangun ke tak*

OK kena berlari pergi kelas.dah lewat.
*kalau orang dekat Malaysia baca, sekarang baru pukul 5.30 pagi.gila hapa pergi kelas waktu ni.baik pergi qiamullail.Alhamdulillah.*

ok dah pukul 9.30 pagi!

15 comments:

NzA said...

wow!!!!Tahniah...dh 500 tu.

sizuka[Izzati] said...

thanks kak :)

bunga said...

wahhh..ramainya..taniah cym..

sizuka[Izzati] said...

hehehe.takdelah.bese2 je ni.rmai org dah ribu riban dah.btw thanks.

heee bunga.cym tu apa?

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

wah dah ramai dah follower dia..tahniah ya..yg paling penting follower yg setia..macam ahkak..hehe

sizuka[Izzati] said...

hehe thanks cik betty.betul betul betul :)

ASaDa RyutaRo said...

nanti 600 buat lagi ea. saya nak jadi orang ke 600 tu!

sizuka[Izzati] said...

boleh pulak kan.HAHA.

ciskek said...

fuyoooo. 500 ratus tuh.

MindaMalay said...

wat lah hadiah sesapa yang dapat nom... baru best...

sizuka[Izzati] said...

@ciskek: heeeeee.

@mindamalay: buat hadiah?hadiah GA haritu pun tak terpos lagi :P

Dayana Nasir said...

woahhhhhhhhh dah 500. hehehhe

ibnubaba_04 said...

hoho..aku bukan sifu mentor la..aku sifu mental..klu ade yg 1000..aku nk jdi seribu plak er..haha

sizuka[Izzati] said...

@dayana: hehehe baru 500 untuk org yg dah blogging 4 tahun :P

sizuka[Izzati] said...

@ibnubaba: HAHA sifu mental ye?nanti kalo ade masalah mental boleh dirujuk yawww.HAHA seribu tu kena tunggu lagi 4 tahun lah kotnye :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...