Saturday, July 9, 2011

Auto 2 : Ketibaan dari Msia

NOTE: entri-entri auto-post aku ni sebenarnya macam tak berapa nak ada motip pun.HAHA.tapi mungkin ada motip tersembunyi yang kita tak berapa nampak tapi sebenarnya ada [?].ok aku pun tak faham apa aku taip.KAHKAH.

dalam entri ni, aku ada cakap pasal sepupu Aten yang baru sampai dari Malaysia kan?tak sempat nak berkenalan.eceh.Aten sewa kereta sebab nak sambut cousin dia dekat airport.pup pap dapat kereta comel-comel gituh.warna pink.siapa paling excited?AKU.HAHAHA.

K.Ayang kerja airlines.aku baru tahu fakta ni.siapa kerja airlines, otomatis dapat travel secara percuma.means tak payah bayar tiket flight.how awesome is that?SUPER-AWESOME man.maka, carilah suami/isteri kerja airlines, nanti honeymoon dapat buat penjimatan hebat yaww.eh aku terpromote orang kerja airlines secara tak langsung tetiba.KAHKAH.

untuk mengelakkan aku merepek secara tak tentu hala, baik tunjuk gambarlah.ye tak?


Aten, K.Ayang & Nisa bersama kereta comel warna pink


bayang-bayang gadis comel [erk]


hipotesis pelajar-pelajar bahasa, air surut sebab gempa bumi hari tu.samada diterima atau tidak hipotesis itu, Allah knows best.


sambil menyelam minum air, sambil berjalan bawak baby exercise sikit.Alhamdulillah he's getting better now.cumanya kena selalu manjakan dengan belaian dan kasih sayang gitewwwww.

p/s: habis auto-post sebijik, lepas ni nak mengarang yang kedua pulak LOL.

9 comments:

Mr. Asada said...

hahaha.. kereta kiut. adakah lebih kiut dari penumpangnya? lalala~

Mr. Asada said...

eh?? jadi 1st!!! terus masuk lak komen untuk entry ni. hihi :P

nabilah_2908 said...

cantik Kak Ayang tu...huhuhu.. ;)

NzA said...

wah best p jln2...

Dee said...

Uik? kat Malaysia kew nie? Macam kat overseas jew

Need your help!
http://bloomy-day.blogspot.com/2011/07/kalau-buat-video-tanpa-post-kat-youtube.html

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

mahu tengok gambar #retis cam jnjnj :)

Anonymous said...

haha kete pink. pink die x bape nampak lah pulak. ngehhh~

cik bulan said...

gamba last tu vogue la..hahaha..nak sain..:D

Rina Rahamat said...

kalau hot pink lg meletops!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...