Monday, April 25, 2011

jom kenal kenal :)

skip part travel diary sekejap, again.

Assalamualaikum & Hello :)

Selepas pulang dari berseronok-seronok selama 5 hari 4 malam, saya nampak banyak wajah baru dalam blog.either follower atau blogwalker.Alhamdulillah terima kasih sebab sudi singgah walaupun tauke blog pergi merantau.ecewahhhhh.

saya akan kembali dengan tutorial-tutorial gambar, dalam satu jangka masa yang akan diumumkan kelak.sebab sekarang assignment melunggun depan mata.HAHAHA balasan pergi holiday sakan.rasakan!

so, kepada yang baru singgah ke blog ini SELAMAT DATANG.

jom kenal-kenal nak?kalau rajin, tinggalkan komen dekat entri ni.insyaAllah ada masa terluang saya pergi terjah blog korang pulak.serius tak terterjah lagi setakat ni.but I'll try my best :)

tak tahu macam mana nak berkenalan?ececeyyyy macam tak biasa.HAHA.

hai.nama saya sizuka izzati.

macam itulah lebih kurang.nak lagi fancy pun boleh.nak lagi dramatik pun boleh.

hai.nama saya sizuka izzati.izzati nama betul.sizuka nama tipu.

HAHAHAHA.


my favourite photo at this moment.credits goes to Fareha.

40 comments:

Prince Halilintar said...

owh..main kenal2 eh..ok prince pun nk kenalkan diri..nama sy prince halilintar..tapi org suke panggil putera petir..hehe

NIA said...

hahaha.hai putera petir!

Mr. Asada said...

hye... nama saye asada..

selamat membuat esaimen melunggun! hhahaha

NIA said...

asada sengal!HAHAHA.

Unknown said...

elllo...
sy shark..
sy ada patung namanyer danbo..
kalu rasa nk tgk kecomelan saya..
meh ler ke blog:)

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

hai nama betul sy Rina. Sy Rina AVAIL. Nama tipu sy cik betty lalala

NIA said...

@shark: hai shark.siyes ada danbo?ok nak pergi terjah skang :D

NIA said...

@cik betty: ahhahaha hai cik betty :)

ayoys said...

hai.saya la wajah baru tu.:)
hahahhaha * prasan

NIA said...

@ayoys: hai ayoys si wajah baru!

Mr. Asada said...

hello.. mai nem is asada. nice to know you.. ;)










hahahaha

NIA said...

asadaaaaaa.sudah2lah.HAHAHA.

Ila Aqilah said...

zati, akak nak belajar buat cam tu! thee..kemon2..tak sabar nak belajar..ahaha

NIA said...

buat camne kak qilah?konpius.hihi.

~tRah~ said...

hai..nma sy tRah...^^

NIA said...

hai trah~!

Noor Fatin said...

hai nama saya noor fatin. kehkeh

NIA said...

hai fatinnnnn :)

Nailah Azman said...

As'salam.

Hi Sizuka. Nobita mana?
Akak terjumpa blog Izzati masa blogwalking. ;)
Selamat berkenalan.
Teruskan share tutorial pasal photography. Sukaa!
Btw, kita sama. Merantau ke negeri orang.
Cuma akak nun jauh kat Saudi. ;)

Belajar rajin2.
Selamat menyiap esemen! ;)

NIA said...

wsalam.

hai kak nailah :).nobita dkt Msia :P.
Salam perkenalan.hehe.
insyaAllah sy teruskan.heee.
oh ya?sama geng lah cmtuh.ok kejap lg nk terjah blog akak.nak merasa pergi Saudi.heee.

thanks kak nailah!

Fay said...

hai nama saya fay! haha saya selalu baca dan suka baca blog sizuka. kekeke.

:D

NIA said...

@fay: hai fay!ye ke suka?hehe.thanks tau.sekejap lagi sizuka datang terjah!

nabilah_2908 said...

hehehe..comel la pulak buat macam ni.. ;)

jom ke APA KATA HATI pulak ;
JAJAN

Schubert Serenade said...

sizuka: nak banner kenalan macam tu jugakkk!!!haha..:p

hye nama saya schubert serenade...auummmm(^_^)

NIA said...

@nabilah: hehe ye ke comel :P

@schubert: hahaha.banner picisan je tuh :P

ngaaaaaaaaaauuuuummmm.haha.hai una!*nak guna nama betul* :P

Miss AZ said...

hye nama saya amirrah zawani.. tp kalau nak panggil puteri pun buleh.. =p

~tRah~ said...

tQ coz follow blog sy...^^

NIA said...

@amirrah: hai puteri amirrah :P

@trah: hehe pleasure :)

Cik Jannah said...

hye nama saya cik jannah. Bukan nama sebenar. Nama sebenar sangat hebat. Nanti orang tertawan. HAHA. keji betol

NIA said...

HAHAHAHA.hai cik jannah bukan nama sebenar!:P

surializa's world said...

ai akak~ sy surializa!! hehe comey la blog akk..hehehe

NIA said...

hai surializa!hehe.thanks :)

miera myrofa said...

haiyaaii!! saya amira *ni nama betol* org pggl saye miera *ni boleh kira nama feymes lah ;p* kadang2 guna nama miera myrofa.. *myrofa tu nama tipu aka nama di alam maya! XD*


oh..slamat berkenalan.. *handshake* :))

Fatin Nabilah Ahmad Yani said...

chumil la akak sizuka ni. hehe :)
btw i'm a new follower. hihi :p
akak ambik tesl kt new zealand eh skarang ?

NIA said...

@miera myrofa: hai miera!selamat berkenalan!:)

@bella clover: haihh mane tau chumil?HAHA.thanks sbb follow.heee.

aah.twinning programme :)

Unknown said...

mana ada jeles kn..
dia tegur danbo jer..
tuan danbo tu xnak tegur skali ker:p

NIA said...

hai tuan danbo~!:P

eazlye said...

suka with eazlye reefa, tapi lagik selesa bila org panggil ILI..

so just call me ILI yang comel...

nice to meet u izzat.....

NIA said...

hai ILI yang comel :P

khairul said...

hai sizuka! nama saya nobita atau blh panggil Mr. KAN..blh kenal? :P nnt PM la saye ye..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...