Thursday, April 7, 2011

Talking Tom :)

wahaiiiiiiiiiiiiiiii pemilik-pemilik telefon-telefon canggih & berteknologi sekalian!

assalamualaikum!hello! :)

aha!aha!nai nai nai saya tak ada telefon canggih.saya cuma ada telefon cikai ini sahaja; cikai tapi dalam hati masih ada cinta.kalau tak ada dia, saya tak ada tempat berkasih sayang HAHAHA.maksud saya, kalau saya tak ada telefon ni, macam mana nak menyampaikan kasih sayang kepada kesayangan-kesayangan di Malaysia.ya tidak?

nak harapkan internet, tak berapa dramatik.seharusnya kalau nak lebih dramatik, boleh berutus surat atau telegram.tapi haruslah itu ialah suatu kemustahilan abadi kalau nak tanya emak nak buat kuih raya ni kena letak gula berapa sudu.perlu tunggu seminggu atau dua minggu baru kuih raya boleh menjadi kuih raya.kalau tak, selamat jalan romeo.kuih raya tak siap, si romeo pun lari.HAHAHA.apa kaitan pun aku tak tahu.

jangan sebut pasal online recipe.saya tak terima jawapan tu.sebab mother's cook is the best.HAHAHA padahal alasan sebenarnya.

cukup tentang kuih raya.

THIS IS A MUST-HAVE APPLICATION FOR iPhone, iPod4 and Android users!

nak tahu kenapa saya excited sangat?tengok.



testimonial daripada diri sendiri.HAHAHA.no no no bukan iPod saya.itu kawan saya punya.saya tumpang dua kaki main sekali.eh bukan.berkali-kali HAHAHA.

seriously, seronok!ibaratnya macam zaman dulu-dulu punya virtual pets.cumanya yang ini ialah haiwan untuk berseronok-seronok dan melepaskan stress.errr not really.stress is not good dan membuli binatang ialah sungguh tidak berperikemanusiaan.binatang digital, tak apa.binatang bukan digital, jangan.berdosa, tahu?apa kes kira digital ke tak digital pulak ni?kata Tom.

oh ya, kucing ni nama dia Tom.siapa-siapa yang ada iPhone ke iPod ke cubalah install application ni dekat Application Store korang tu.FREE FREE FREE.takpun klik sini.boleh baca user reviews sekali :)

suara Tom ni lawak gila.haruslah sampai gila sebab dia akan imitate apa benda yang kita cakap.boleh POKE dia, nanti dia buat bunyi 'eeeuuuuuuuuuu'.Tom ni macam kucing biasa jugak.bila gosok perut dia, dia buat bunyi rrrrrrrrrrrrr.dengan Talking Tom ni bolehlah aku tunjuk hebat.bagi kucing betul sekali, tak adanya nak gosok perut dia.nak dekat pun tak berani.HAHAHA.

selain Talking Tom, ada satu lagi binatang dalam application yang sama.Talking Gina nama dia, seekor zirafah berleher panjang.haruslah kan.kalau Tom ni nampak macam nakal nak kena lempang je, Gina ni pulak bukan main manja suara dia.gedik tapi comel.HAHAHA.

ada lagi binatang-binatang lain untuk application ni.ada baby hippo, Lila the Fairy, Larry the Bird.Rex the Dinosour pun ada.haaaa yang ni mungkin versi untuk remaja ganas.HAHAHA.ganas tapi comel.tak ke seronok tuh.kihkih.

Just for sharing although I'm not using any of these high-tech things.hehe :)

14 comments:

Tieah Madian said...

Bestnya.. Aku pun tak punya ipod tapi dulu aku amik kawan punya dan aku tak terus simpan dalam beg.. Nasib baik dia pun kasi aku pinjam seminggu.. Hahaha.. Giler lah memnag nampak cam kaya je bawa ipod.. Kahkahkah.. Padahal pinjam.. Nanti aku suruh dia amik application tu..



Entry Terbaru : Senarai Penuh Calon BN ; Pilihanraya DUN Sarawak Ke10

Tieah Madian said...

Bestnya.. Aku pun tak punya ipod tapi dulu aku amik kawan punya dan aku tak terus simpan dalam beg.. Nasib baik dia pun kasi aku pinjam seminggu.. Hahaha.. Giler lah memnag nampak cam kaya je bawa ipod.. Kahkahkah.. Padahal pinjam.. Nanti aku suruh dia amik application tu..



Entry Terbaru : Senarai Penuh Calon BN ; Pilihanraya DUN Sarawak Ke10

Prince Halilintar said...

prince pernah main gan kucing ni kat iphone kawan prince ..geli hati dibuatnya..sume cakap kite die tiru..klakar lak sore die..

NIA said...

@d_tieah:hahahaha.samalah kita.takpe dpt merasa kaya sekejap.kihkih.

best weh application nih.lepas ni kalo ko pnjam 2 minggu pun aku tak pelik.huehuehue:P

gurau je tieah :P

NIA said...

@prince halilintar: hahahaha.kan?kan?suara dia tu memanglah aset terpenting.kihkih.

chenta said...

hari tu ada seorang opismate, lelaki..dia dtg tempat i, pastu borak2 sampai buat i marah. bila i marah, dia rakam rupenye guna si kucing ni..so bila dia play, i terus gelak2 tak hingat dunia..terus tak jadi nak marah..huhuhuhu..memang kelakar!

NIA said...

@chenta: HAHAHAHAHAHA.lawak lawak.pandai dia saja nak buat u marah eh.kikiki.

Schubert Serenade said...

nak iphone n semua application ni boleh...hehe...i xde hp..sedeyh2!!!haha..pakai public phone je....kikiki:p

NIA said...

ye ke takde handphone.ye ke niiiiiiiiiiiii.

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

wah bestnya..my husband sedang mengumpul kewangan nak beli iphone..nnt bulehla taruk application ni dlm iphone dia hehe

NIA said...

@cik betty: hehehe.whoahhh tak lama dah tu.hehe.boleh boleh :)

NzA said...

hp skrg mcm2..canggih manggih dik...xtrkejar dh.

NIA said...

tulah.hehe.samelah kite.hihi :P

chenta said...

dia memang..suke usik i tau!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...