Tuesday, April 5, 2011

of finger puppets :)

Today, I bought myself 5 super-cute little finger puppets a.k.a boneka jari comel [?].adakah jari atau boneka yang comel?AHAHA.

mari kita buat sesi memecahkan air batu [ice breaking session]


hola.buenos kinder bueno.nama saya itik.nama comel the 'ugly' duckling.uban-uban putih tidak menggambarkan usia.saya masih muda remaja.yelah yelah.



hai.nama saya gajah.nama glamour the pinky elephant.tapi saya bukan pipink milik cik ryna.cuma sama spesies.hihihi.tampor kang.



hoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.nama saya badak.nama famous saya the blue hippopotamus.saya tak faham kenapa kawan-kawan lain suka guna nama HIPPO je.konon comel la tuh.saya rasa HIPPOPOTAMUS lebih cool & kacak.



nama saya tikus.nama glamorous Ratatouille.kehkeh.nak sainnnnnnnnnn?



hai!yang nih posing pun dah nak maut.nama saya arnab.nama saintifik saya The Cute Bunny.comel tak saya?boo!

and we are...


GO GO POWER RANGERS!

tetiba kan.HARAP MAAF SIARAN TERGENDALA.

tutttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt.



hey look!her baby grew bigger!abaikan gambar-gambar syok sendiri tuh pleaseeeeeeeeeeee.

dah habis test.jiwa harmoni.tak sabar nak melancong oh yeah oh yeah.by the way, kenapa rasa tahun ni berlalu cepat sangat eh?prup prap prop prep dah bulan 4.huuuuuuuu~

p/s: insyaAllah kalau rajin, saya buat satu tutorial untuk fotografi minggu ni ya :)

16 comments:

Mama Ta said...

pinky elephant tu comel!!! :)

NIA said...

@dayana: hehehehe.sebab tu beli :P

Prince Halilintar said...

nak hippo tu..nak...nak...hehe

yeah..akhirnya sizuka nak wat tutorial fotographi.. =)

NIA said...

kan.tetiba putera petir minat hippo pulak.kihkih.

hehe insyaAllah.tgh takde benda nak buat nih :P

Ryna Tri Asmara said...

(tersenyum sendiri nampak pink gajah tu)

so cute kak sizukaaaa !!! xD yang tu nda jual ka ? hahaha~ xD

NIA said...

hihihi.kalau nak jual, rugi kalau org nak beli 1 je.kehkeh.kalau rasa nak jual, nnti kak sizuka bwk balik Msia eh :)

nda jual bah bt masa skarang :P

Tieah Madian said...

Comel owh.. Tapi rasa cam budak kecik plak.. Ngee :)


Entry Terbaru : Alamak! Video 'Panas' Dah Tersebar..

NIA said...

kehkeh.haruslah sebab nanti nak mengajar bebudak kecik.heee~

Ddila said...

alaaaaaaaaaaaaaa,nakkkkk!!!!tak jual ke...huhu.Comel la sangat.

NIA said...

hihi.yg ni kalau jual tak berbaloi kalau beli 1 je :P

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

uiiii chumel sgt puppet tu seme..sizuka ni mesti lembut jiwanya sbb suka benda² suwit mcm ni..kakak suka tgk tp salunya x beli hehe..

NIA said...

hehehe.bukan lembut jiwa.persediaan nak jadi cikgu skolah rendah kelak.hehe.

Miss AZ said...

comel2 semuanya.. nak satu.. =p

NIA said...

hehehe.nah!:P

NzA said...

comelnya!!!!!

NIA said...

hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...