Wednesday, April 13, 2011

it is a hard decision, but i have to

tajuk entri tak boleh nak dramatik lagi kan.tapi sungguh, this one thing is serious.rasa bersalah menyelubungi diri.tapi ni bukan setakat selubung dah ni, ni dah tahap dibaluti disaluti dan berkelubung dengan kain sarung [?].

ini tentang GA sulung saya,yang mana tarikh tutupnya bakal menjelang tanggal 15 April nanti.

semua orang mengharapkan perkara-perkara pertama dalam hidup ialah sempurna, a.k.a perfect.saya pun.namun, kusangka panas sampai ke petang rupanya hujan lebat di tengahari.ecehhhhh keluar dah perumpamaan.

serius,izzati.serius.sempat lagi engkau bermadah helah ya.

sekali lagi terpampang foto memohon kemaafan ini.

walaupun belum tutup lagi, walaupun tak tahu siapa pemenang siapa pengalah lagi NAMUN saya masih mahu memberitahu pemberitahuan ini supaya semua orang tahu apa yang saya nak beritahu.wengggggggg pening baca ayat kauuuu.

I can't post those presents to Malaysia, at this moment.alasan, boleh kata adik-beradik dengan alasan tak boleh berniaga rantai ke Malaysia haritu.

sedihnyaaaaaaaaaaaaaaa! T_________T

entah kenapa Post NZ buat perangai melakukan gerak gempur memahalkan kos penghantaran barang.sobs.sadis betul perasaan.

ada juga perkara yang menyebabkan saya kena banteras diri sendiri dari berbelanja.huhu.

kalau korang sedih, saya lebih sedih dan sebak hati.kuharapkan yang pertama ini menjulang kegemilangan, kecundang jua akhirnya.dah kau kenapa keluar ayat buah kundang bagai ni tetiba.

nak dramatik sikit tak boleh ke.uhhhhhh.dramatik dramatik, awok lastik kang.

tapi jangan risau.saya ada back-up plan.bunyi nak gempak kan.haruslah.

I'll replace the presents with another 'thing'[saspen disitu].bukan saya nak simpan keychain fridge magnets tu semua sendiri, saya bagi jugak nanti.tapi kena tunggu saya balik Msia dulu, hujung tahun ni insyaAllah.kot-kot nak buat sepetang bersama izzati kebabommm ke apa-apa kan.HAHAHA.pasal siapa dapat apa, haaaaa yang tu kena tunggu tarikh tutup dulu.baru malatopzzz.heeee~

maka dengan itu, I AM SO SORRY :(


tiap-tiap kali tengok gambar ni, rasa tenang sangat.my favourite flower's photo,2010.koleksi sepanjang zaman.nak lawan tajuk album Naseer Wahab tuh.tak menahannn.HAHA.


10 comments:

Prince Halilintar said...

hehe..byk betul masalahnya eh..

cantik la pic bunga tu..i like =)

Rina AVAIL a.k.a cik betty said...

wa..dah nak tutup GA kamu izzati..
:(..mood kakak nk berGA mcm dah berkurang psl asyik takda luck secara berturutan..

Miss AZ said...

bagus lah ada backup plan.. apakah plan yg suspennya tu?? =p

Noor Fatin said...

kalau saya menang..err.insyallah saya akan tunggu. hujung tahun xlama. kejap je. pejam celik dah hujung tahun. jgn lost contact sudah :P :P

NIA said...

@prince halilintar: huhuhu tulahhh.sori sangat tau prince.segan betul rasa.

hehe thanks prince :)

NIA said...

@cik betty: hehehe try join saya punya.kot2 ada luck :P

NIA said...

@amirrah: hehe kena tunggu tarikh tutup dulu :P

NIA said...

@noor fatin: hehe mana tau rezeki berpihak kepada anda :)

Schubert Serenade said...

ajenye mike ni...bakor jelaaa pos office kt auckland tu..haha..btw, xkesah pon..no woes!!tggu jela u slamat mndarat kt mesia ni..:p

NIA said...

hehehe thanks sbb memahami, una.huhu kalo bako lagilah tak boleh nak pos.HAHAHA.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...