Saturday, November 5, 2011

roh mak hangpaaaaa

entri ini TIDAK berunsur seram atau misteri nusantara atau expose mistik.

kepada Cik Betty & Kak NZA, juga siapa siapa yang
tertanya-tanya apakah kejadahnya 'roh mak hangpa' yang dimention oleh aku dalam entri semalam...

tonton, dan saksikan kemunculan 'roh mak hangpa'
dalam video ini.


yo yo Mat Luthfi in the house oh yeah~!

tahu dah apakah dia roh mak hangpa?

roh mak hangpa --> MOTHER [energy drink]

aku belum berani lagi nak minum 'roh mak hangpa' ni.

as I said before, sebab aku tak pernah tak mengantuk.HAHAHA.jadi aku tak berapa pasti apakah kesan roh mak hangpa ni keatas aku.

sekarang, dah habis exam.so tak ada alasan nak kena minum energy drink.na-ahhh~


10 comments:

Mama Ta said...

roh mak hangpa? apakah>????

NIA said...

tengok video tu dayana :)

Ila Aqilah said...

haha..roh mak hangpa...

Misz B said...

satu hari time lunch, aku and aten borak2.

Bill: Dieorg x tido smlm buat assignment. minum mother.
Kamal: oh mother tu memang kuat kan. energy drink tu kan?
Aten: mother? yg mane ni?
Bill: roh mak hangpa
Aten: oh roh mak hangpa tu ke?

aten tataw mother. tp die tau roh mak hangpa -_-

NIA said...

@kak qilah: HAHAHAHA.akak baru tau ke dah lama?:P

NIA said...

@misz B: HAHAHHA comel gila.penangan mat luthfi sangat :P

NzA said...

ha.ha.ha....kisahnya.....baru faham..
3 Farah ni minat sgt kt budak Lutfi ni..slang kedah dia yg pekat betul2 mengancam...he.he.he...

NIA said...

@kak nza: teeheee.oh ye ke?boleh genglah cenggitu.hehehe~

nabilah_2908 said...

terasa betapa tension nya dia..hehe..

eh...ML mcm makin kurus lah dia...

NIA said...

@nabilah: kan.banyak keje sgt.hehehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...