Saturday, March 31, 2012

B & W photos at home

mood nak bercerita dah muncul pagi ni.tapi tetiba internet jadik chipsmore - sekejap ada sekejap tak ada.kalau tengah browse facebook takdelah hangin sangat, tapi aku tengah upload gambar kot.danggggggg~

me no have broadband.le me is using college wifi.no youtube, no live streaming wadda wadda.no 9gag.com, no facebook/twitter/social networking before 5pm on weekdays.unstable wifi connection but this is all I had.me have no money for berukband.

I had bad experience using broadband.really bad in terms of customer service and management.dah terminate tapi masih kena bayar.sampai NZ diorang kejar guna surat lawyer.OHMAKGAD.dulu aku ni jenis penakut tau nak telepon customer service/sewaktu dengannya.(sebab 1) diorang skema tapi aku tak reti cakap skema.(sebab 2) aku memang dasar penakut.

tajuk entri pasal B & W photos, at the end aku duk membebel pasal broadband.satu dua perenggan lagi, ye?

balik dari NZ, bila mak cerita pasal surat yang kunjung tiba suruh bayar wadda wadda.aku tetiba hangin.TETIBA.padahal sebelum ni, hurm takpelah kita bayar je lah.dulu aku jenis malas nak pikir.orang suruh bayor, kita bayor je lah.malas nak fikir.senang dibuli heh?tapi bukan sekarang yaww.menegakkan kebenaran is my favourite.especially dalam kes bukan salah kita, tapi salah mereka-mereka.

aku call customer service.cakap dengan operator.cerita hal yang terjadi and you know what happened.operator mestilah menegakkan kebenaran di pihak mereka.tapi lepas tu aku smackdown habis-habisan.keluar semua ayat kerja tak professional, kena cari pekerja yang berkelayakan bukan buat kerja sambil lewa and et cetera. 

mujur aku tak cakap aku nak saman.berani sangat pulak nak saman menyaman nih.KAHKAH.aku bukan jenis marah orang.suara kuat, tapi bila aku marah sangat, airmata datang dulu.so bila aku call tu, suara aku marah tapi macam pecah-pecah nak nangis sebab marah sangat.bila terbayang macam kelakar gila HAHA.

malas dah nak fikir pasal broadband sebenarnya, sakit pulakkkkk hati kite ni.
__________________________________________________________________________________

duduk rumah aku cepat bosan tau.ada je benda yang aku nak buat.





credits to adik-adik yang rajin melayan kerenah kakak kandung.

photoshoot tema seram-seram tapi bila tengok cerita amukan pocong yang ini lah yang menjerit sakan sampai bergegor satu rumah.

ok tak tengok pun sebenarnya.cerita mula pukul 10.pukul 10.03 PM kitorang masuk tidur.

dasar penakut.



rindu customer service dekat NZ

p/s: baru nak publish tetiba internet takde.tak ke hangin dibuatnya.

4 comments:

amy syifa said...

kite pon klu marah sgt air mata kluar dulu..nmpak je ganas td dlm hati ada taman bungaa seladang *err..seladang tu satu ladang,bukan binatang seladang tuh*

NIA said...

@amy syifa: HAHAHAHA seladang pun takpe.nangis tapi still rocks LOL.

Noor Fatin said...

patut la jarang sgt awak on9 kan. kdg2 je ada, dlu2 kerap je. hehehe eh awak dah habis blaja?

NIA said...

hehehe jarang sgt dah skang.ada dkt jb bt final year hehe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...