Thursday, March 22, 2012

kad kahwin lawo

Assalamualaikum :)

memula rasa macam nak tulis entri berkisarkan binatang tapi mood cintakan haiwan tak muncul pulak hari ni.disebabkan mood perkahwinan memang muncul tetiap hari (HAHA!), so hari ni kita cerita hal kahwin.

wah nak kahwin dah ke izzati nih?jawapannya, belum lagi.bak kata bonda, tunggu habis exam semua dulu.jangan tak menyabor<-- ini ayat aku.AHAHA.

hari ini, kakak adik abang sekalian, aku nak share pasal kadlawo.com.puncanya, aku terjumpa HQ kadlawo.com masa pergi Kuantan hari tu.puncanya (lagi), jalan jem aku tak tahulah pasal apa traffic light dekat situ merah punyalah lama sampai aku boleh sempat berlagak photographer guna telefon sendiri.duhh.


hujan + traffic jam = perfect combination.yes?

mulanya aku tak perasan pun.tapi tetiba aku ternampak signboard.eh?stylo gila kedai ni nama pun nak guna loghat Pahang.yang menjurus kepada aku tangkap gambarnya sebab unik.dan stylo.

cuba sebut KAD LAWO.

congratulations.you have passed the Anak Tok Gajah-wanna-be first test.HA-HA.

click here to go to their website 

believe me, you will be amazed with all the wedding card designs.unique,stylo but simple.comel comel belaka.aku yang belum nak kahwin ni pun dah rambang mata (HAHA), apetah lagi yang dah nak dekat sangat kendurinya tuh.

so kalau nak cari designer kad kahwin, one of your choices should be kadlawo.com for uniqueness yet simplicity.kalau nak puas hati kenalah berbelanja lebih sikit.hehe.tapi ingat jangan sampai membazir, biar berpada-pada aja gituh ya.

p/s: aku nanti nak DIY kad kahwin.muehehe.


11 comments:

nabilah_2908 said...

eh..sy pun berkenan la tgk kad2 kawin kat situ..simple je...harga pun..boleh tahan...

tp tu la..nak kawinnya lambat lagi...jeling2..berangan2 je la dulu..hehehe... ;P

NIA said...

hehehe.takpe berangan pun boleh :D.bila smpai masa nnti boleh tempah :D

Puan Seri said...

cutee..me likey

Fareha Noor said...

persiapan ke? gitoh!

NIA said...

@puan seri: i know right?loikey~

NIA said...

@fareha: auwww sorta.tapi nak DIY so carik Ilham.hiks.

Cik Jannah said...

jauh betul nun di sana. tp kalau order thru on9 pon boleh. nanti jannah usha. hehe

NIA said...

ada satu lg HQ dekat Shah Alam.yez boleh order online hihi.

NzA said...

bila tgk nmpk sweet juga kad2 tu.....simple ttp comel...

Rina Rahamat said...

akak dulu tere ckp pahang..skang dh ingat-ingat lupa

lmbt lg nk survey kad kawen bkn sbb belum kawen huehuehue tp sbb anak kecik lg huehuehue

NIA said...

@kak nza: hehehe betul betul.

@cik betty: oh ye?hehe boleh latih balik tu :P

kekeke.tggu masa risya nnti ea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...