Wednesday, August 12, 2015

Upacara Membakar Lemak Bersama Asics Malaysia

Oh my fats!
I lost all my pregnancy fats (thank goodness!), and now I am few KGs lighter compared to my-before-pregnancy-weight. Gembira bukan kepalang OK. Sebab semua lelemak itu sudah lenyap, diharapkan untuk selama-lamanya. TAPI aku masih belum cukup masa untuk menguruskan diri sendiri, dalam bahasa mudahnya mengamalkan hidup sihat dalam bentuk senaman. Setakat ini senaman harian aku adalah menidurkan bayi perempuan ini saja; dodoi sambil tawaf keliling rumah. #mampuketidak 
Dalam kegembiraan dek kehilangan beberapa kilogram, senaman dan gaya hidup sihat tidak harus dilupakan. Jika tidak, lemak jahat akan kembali! NOOOOOOOO.
Nak bersukan mesti kena ada baju sukan cecantiks dulu barulah lebih bersemangat untuk membakar lemak jahat kan?
Well, berita gembira untuk perempuan-perempuan yang mendambakan kejelitaan walaupun sewaktu bersukan! ZALORA ada nak introduce jenama sukan baru uols!
Jenama Sukan Asics Malaysia

Jenama Asics merupakan salah satu jenama sukan yang digemari oleh para penggemar sukan di Malaysia. Asics atau Anima Sana In Corpore Sano (bahasa Latin) membawa maksud ‘a sound mind in a sound body’. Jenama sukan yang terkenal di Jepun ini diasaskan oleh Mr. Kihachiro Onitsuka pada tahun 1977 yang juga turut memulakan perusahaan kasut sukan yang cukup terkenal di serata dunia iaitu Onitsuka Co., Ltd.
Bukan sahaja cukup terkenal di negara matahari terbit itu, produk sukan Asics juga telah memasuki pasaran di Amerika Syarikat dan kemudian dipasarkan secara global. Apa yang amat membanggakan, pasukan penyelidikan Asics juga giat melakukan pelbagai penyelidikan secara berterusan demi memastikan koleksi pakaian sukan Asics dan koleksi kasut sukan Asics dapat membantu meningkatkan prestasi para atlet. 


Di Asics Malaysia, para penggemar sukan berpeluang membuat pilihan koleksi pakaian sukan lelaki dan wanita seperti singlet, t-shirt, t-shirt polo dan lain-lain yang berkualiti dan semestinya diperbuat daripada fabrik khusus untuk memberikan keselesaan yang ideal kepada si pemakai. 

Selain itu, Asics turut membawakan koleksi seluar sukan yang sememangnya berkualiti dan boleh dipadankan dengan mana-mana pilihan baju sukan yang anda gemari. Apa yang paling penting, kesemua koleksi pakaian sukan ini boleh anda miliki dengan harga yang cukup berpatutan. 

Tingkatkan juga prestasi larian anda dengan koleksi kasut sukan Asics Malaysia yang praktikal dan trendy ini!
Seeeeeeeeeeeeee! Bukan setakat untuk perempuan yang mendambakan kejelitaan sewaktu bersukan sahaja! Untuk abam-abam sado/sado wannabe pun hado! Kasut sukan dia mengancam sungguh lah. Kalau pergi gym pakai kasut sukan Asics mesti ada yang jeling cemburu. Hiks!
*buat muka comel dekat suami minta belikan kasut sukan Asics HEHE*

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...