Tuesday, May 4, 2010

award


Assalamualaikum
*entri pendek harap maklum*
ada kanak-kanak comel bagi saya award :)
thanks thanks thanks
teeheehee

1) Thank and link the person that gave you the award
Thank you dear sasa sebab sudi bagi award nie*terharu mata blinking*

2)Pass to other bloggers that you've discovered recently
Eh sape yang saya baru kenal?ramaiiii..mari mari ambil award ini :)

3) Let them know they've won this award
dah bagitau mereka kat soalan di atas:)

4) State 7 things about yourself
  • saya gila kamera tapi kamera tak gilakan saya :p
  • saya tengah miskin *takot jadik homeless sebulan*
  • saya sekarang dekat perantauan
  • saya sayang En.KAN *bakal suami ehem ehem*
  • saya suka makan tapi saya taknak gemuk
  • saya suka cerita korea/jepun
  • saya banyak cakap..kadang2 kengkawan pun takut bila tengok saya excited sangat..eh tapi kalau dengan stranger saya pemalu harap maklum :P
eh dah siap lah!
okeh nak tido dulu besok ada kelas..nanti mengantok tersengguk dalam kelas sangat malu okeh
babai!

2 comments:

NzA said...

bab no 1 tu kita sama..gile snap pic org ttp pic sndiri xde pn...hu.

P.Mahasiswa said...

hehe..
same2.. (^^)v

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...