Sunday, May 16, 2010

saya,kawan-kawan dan rugby new zealand:)

Hello hello assalamualaikum.heee~pagi cantik udara nyaman semua segar bugar matahari menyinari hari.haha.merepek hape nih.eh eh hari ni 16 MEI.hari apa?hari apa?mari sebut ramai-ramai...

SELAMAT HARI GURU

kepada cikgu-cikgu saya yang dah banyak berjasa dan berbakti kepada sekolah tercinta & anak-anak murid tersayang yang comel-comel belaka.HAHA.over dah nih.juga kepada makcik dan pakcik saya yang bekerja sebagai cikgu.istimewa untuk sis nza, blogger sista tersayang semoga sentiasa ceria dan caring kepada anak-anak murid.tak dilupakan...kawan-kawan dekat IPGM Kampus Temenggong Ibrahim JB.selamat menjadi bakal guru yang berdedikasi :) kepada kawan-kawan TESOL kesayangan, selamat mengharungi hari-hari mencabar dalam membuat assignment*ingat tahun depan kita praktikal dekat sini*. kesimpulannya kepada semua warga pendidik di Malaysia, SELAMAT HARI GURU :)
*apasal rasa macam kau nih bagi ucapan macam baru lepas dapat anugerah je.haha.

okeh tukar topik.semalam pegi tengok rugby match dekat EDEN PARK.first time ok.sebenarnya tak tahu sangat ragbi ni main camane.yang saya tahu kalau diorang lepas bawak bola tu lepas garisan diorang dapat point.HAHA.ye itu sahaja yang saya tahu.but seriously it was awesome.very awesome.*tiba kan rasa nak jadi peminat ragbi pulak tapi this is the last game of the season-__________-'* frust okeh sebab tahun depan dah start RUGBY WORLD CUP dekat sini so macam mustahil nak pegi sebab tiket macam mahal gila 0.0 *tapi dalam hati teringin nak tengok ALL BLACKS (NZ Rugby Team) lawan.kena menabung nih.* semalam BLUES vs CHIEF.BLUES memang sebab BLUES memang best.haha.sakan kitorang bergambar dengan players BLUES.nak tengok?nak tengok?haa cekidout kenangan terindah kitorang semalam :) ngeee~

saya, ton dan Serge Lilo's family :)

saya,ton dan George Pisi :)
*tinggi saya 167cm.agak2 tinggi dia berapa eh?

saya dan Joe Rokocoko yang pemes.ngee~
*sila ignore muka excited tuh.haha.

kami conquer bas ini

kecintaan melampau

ada gaya macam poster tak?haha.
*Mathewson dengan McAlister memang hot.tibe~.

mereka dan Chris Smylie yang ada anak comel :)

okeh muka excited lagi sila abaikan.haha.
*saya dan Viliami Ma'afu :)

supporters made in Malaysia!

bukan senang nak shoot nih tau.bendera tu suka terbang terbang.haha

oppa!fighting!

sejukkkkk

go!go!BLUES~

opening serius gempak

one way to the BLUES..lalala~

eh ada banyak lagi gambar kat dalam facebook tu :) siap buat album lagi.heee~ mesti korang tengok muka players tu kan macam dah 'berumur' sikit. tak okeh. belum berumur lagi. diorang masih di bawah umur 30 tahun.haha.believe it or not.semalam baru lepas godek-godek info pasal diorang.most of them dah kawin so lepas match kan diorang semua datang jumpa family-family yang datang support.how sweet~dan most of them ada anak kecik comel comel.oh what a happy family :) mengikut firasat saya lah kan.diorang ni mesti jarang jumpa family kot sebab maybe diorang kena training ke watever lah kan. eh tapi tu firasat je ok.tak tahu betul ke tak.ngeee~.diorang ni masa tengah main muka habis garang, main habis ganas sodok sana sini.tapi bila jumpa diorang face to face kan, bila tengok diorang dengan family, dengan fans diorang yang macam kitorang ni, they're so nice :) baik sangat tau. walaupun nampak kitorang ni macam gila excited nak ambik gambar dengan diorang kan, diorang layankan je.tak sombong langsung. oh sangat best kalau semua 'selebriti' macam tu*ada maksud ke?haha takde takde* semalam kawan-kawan menggila kumpul autograf kat baju, poster, beg segala. saya?kumpul gambar dalam 'baby' tersayang nih.haha.pesanan penaja 'saya memerlukan lens baru.jadi sila menabung dari sekarang kalau nak fokus kat muka Rokocoko masa diorang tengah main' heeeee~
fakta: memang saya tak faham sangat game dia tapi tiap2 kali diorang attack atau dapat point atau kena attack atau sebagainya...sayalah yang paling kuat sekali menjerit..haha..*teringat kalau tengok bola kat tv..abah mesti malas nak tengok sebab kalau saya dengan mak join sekali memang bising gila jerit sana jerit sini..haha*
p/s: saya nak cuba simpan duit untuk pegi tengok RUGBY WORLD CUP tahun depan.mimpi atau realiti?^^

ok have a nice day bye :)

3 comments:

NzA said...

Terharu sungguh bila terima wish dr adik trsyg nun jauh di sana...Hepi teacher's day gak utk sizuka....

"no greeting card to give,
no sweet flowers to send,
no cute graphics to forward,
jz a loving heart saying happy Teacher's Day 2 U.....

NIA said...

ngeeee~:)

Fareha Noor said...

RUGBY!!!!!rugby!!!rugby....go,go

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...