Friday, June 19, 2009

24-7

post ketiga untuk ari nie...
*ade orang len kesah ke sizuka?
sizuka dapat nasihat berguna dari Incik syuQ
arigato-ne SyuQ-kun!
JB!wait for me!*sambil tersedu-sedan memandang rumah terchenta
siap packing!
-------->FAKTA MENARIK<--------
  • saya pulang ke rumah pada 26mei lalu membawa 3beg
::beg baju::
::beg barang2 peribadi::
::beg laptop::
  • saya akan pulang ke JB pada 21jun ini membawa 4beg
::beg baju::
::beg barang2 peribadi::
::beg laptop::
::beg berisi stok makanan::
*hua3x..mcm zaman sekolah lak kan..beli makanan kat supermarket dgn mak...bwk msuk beg balik asrama...^0^

kenapa 24-7??

-da seminggu family Incik Khairul bermastautin di Kuantan
-saya nge'date' dengan Incik Khairul seminggu yang lalu
-da seminggu Barbapapa+Mascot+kotak biru chantek jadi hak milik saya
-minggu lepas saya menang lawan bowling dengan Incik Khairul
^_*

apa itu Barbapapa+Mascot+kotak biru chantek??

mama Incik Khairul bagi...hehe~
sedap dipeluk+teman tido yg setia
mekaceh=)
ini mereka

-barbapapa+mascot-
*kotak biru pnye pic akan datang..nantikan!

menang lawan bowling??bagaimana??
hilmi[adik Incik Khairul]adalah juara keseluruhan...*point die beza 2 je ngn saya...
tapi saya menang dgn Incik Khairul...a.k.a mendahului=p

*baru sahaja menerima SMS-Incik Khairul dah sampai Kuantan^_*


2 comments:

~ieDa~ said...

Chumel nye Mascot..!!

NIA said...

tapi sizuka selalu tido dgn barbapapa..hihi~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...