Wednesday, June 17, 2009

TAG DHIRA lg~

Apa perasaan anda sekarang?

* hepi...dpt spend weekend dgn Incik Khairul...dpt jumpe kwn2 skool

Saya nak makan..?

* bihun PAMA

Saya tak suka ..?

* injection...huhu~

Impian saya?

* sentiasa gembira dengan insan-insan tersayang walaupun berjauhan

Haiwan yg saya tak suka?

* nnnnyamuk!

Saya harapkan?

* saya bahagia sentiasa dengan dia~

Jika boleh putarkan masa?

* saya nak.....

Saya pada 10 tahun akan datang?

* seorang cikgu+ibu*insyaallah=)

Handphone saya adalah sebuah?

* telefon bimbit=p

Saya pernah bercinta sebanyak?

* ............

Saya suka pada?

* kartun

Kawan² saya?

* besh+superb

Pernah dikhianati?

* err...

Apa yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?

* biarlah mereka...

Senaraikan 6 org utk di tag:

*ada yang berminat?anda sangat dialu-alukan...^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...