Friday, June 19, 2009

oh tidak!

oohhh...
kalo saya tido malam nie...saya bangun da ari Sabtu...
kalo saya tido besok...saya bangun da ari Ahad!
o0 my gosh!*persis Laura dlm cite Upik Abu&Laura
JB mengejar saya!
betul ke tiket balik JB Ahad nie??
*gosok mata berulang kali tanda kurang percaya
*_*
bile lagi cuti panjang pasni...
bile lagi dapat balik umah bersenang lenang...
bile lagi dapat...
-kejar ayam keliling umah
-maen badminton tepi sungai*walaupun kadang2 terpaksa berhenti sebab nak bagi laluan kat angin sepoi-sepoi lalu...
-buat jeli blackcurrant+apple yang menjadi igauan seantero dunia
-masuk semak cari durian
-main nyorok2
-buat suara sengau dengan angah pastu gelak kuat2
-jadi kerani timbang ikan
-makan free-tak-payah-bayar
-geletek adik puas2
-jadi chef amatur*sebelum menginjak ke chef professional
-petik rambutan free-guna-tangan
-basuh kete sambil main air
-main air sambil basuh kete
-baling batu dalam sungai
-dengar bunyi bot lalu depan umah*umah saya tepi Sungai Pahang okey
-dengar bunyi mesin jahit mak
-dengar THR.Fm tiap-tiap pagi

eh!
boleh ke x saya nak duk umah lgi?
saya tak rase nak balik+belajar semule la...
mood saya terbang g Kutub Utara...
melancong katenye...

2 comments:

SyuQ said...

sizuka...

kehidupan yang dihadapan kita perlu diteruskan juga. rutin harian kita, perlu dijalani sperti biasa.

I.Allah ada rezeki, pasti sizuka akan pulang lg...

p/s: rindu zaman belajar dulu. penuh memori indah yg sukar dilupakan...

NIA said...

baiklah!
terima kasih atas nasihat berguna itu!
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...