Wednesday, January 27, 2010

kau ingat kau bagus sangat?

kawan-kawan
harap maaf jika entri ini agak kasar
namun apa yang terjadi kepada saya hari ini memang sangat mendukacitakan
ooohh ayat sangat skema!
-_-'
bukan setakat dukacita tapi dah memang mendidih dah tadi
alkisahnya
saya nak keluar simpang ke jalan besar
nak dijadikan cerita tiba-tiba kereta sangat banyak dan tak putus2 dari jalan besar
kalau korang pun takkan nak gadai nyawa nak keluar terus dari simpang yang kecik tu kan?
boleh dikatakan agak lama jugak kami (saya & emak) menunggu peluang untuk mencelah keluar dari simpang tu
tiba-tiba...
'WOI!!!'
terkejut gila boleh tak
saya tekan minyak keluar simpang tu bila kereta dah tak banyak
masa tu saya abaikan jeritan yang baru berlaku
lepas tu baru mak cakap mungkin orang tu jerit kat kitorang
a.k.a
saya kerana saya yang memandu
saya pun apa lagi
memang tak puas hati sangat lah
kepada pemandu kereta putih dan kereta biru yang berada di belakang kereta saga hijau WJK XXXX dekat simpang tepi PASAR BESAR PEKAN
ini ucapan saya untuk anda
BUTA ke RABUN ke tak nampak KERETA berderet-deret kat jalan besar tuh???
kau tak nampak ke kereta depan kau nie (kereta saya) ada pelekat P kaler merah??
kalau kau nak bangga kereta kau gear AUTO-tak mati enjin-tak terundur,sila bangga sekarang sebab Encik Saga WJK saya tu manual okey??aku cabar kau bawak kereta aku tu boleh?
kau nie tak sekolah ke tak tengok tv ke...kau tak pernah tengok iklan pemandu berhemah?
lesen kau lesen terbang ke?cikgu sekolah memandu kau tak ajar ke tips-tips menjadi pemandu berhemah??
sape ajar kau boleh jerit2 kat orang lain kalau dia lambat sangat keluar simpang??
apa barang cari pasal dengan pompuan...tak jantan la kau
.........
.........
.........
oohh..kegeraman sudah terubat sedikit
sebaik sampai ke rumah terus mengadu dengan abah
abah saya cakap
'biarkan je orang macam tu...'
dengan sangat macho dan kacak bergaya
abah saya dah memandu lebih dari 20tahun
tapi tak pernah pulak abah jerit kat orang kereta depan kalau dia lambat sangat keluar simpang
so salah siapa??

pesanan penaja:
JADILAH PEMANDU YANG BERHEMAH
INGATAH ORANG TERSAYANG
*terover pulak^~^


5 comments:

Pemilik Cinta said...

bawak bsabar.. mmg zaman skrg ni pemandu da jd kurang ajar.. bajet busy sgt la tu smpai nk kejar masa smpai cmtu skali.. sesuka ati nk jerit2.. diorg bkn kira laki ke pmpn.. nak tunjuk hebat pun kt jln.. ntah pape.. opss terover lak..

NIA said...

betol betol betol..huhu..xleh nk bt pe la..mcm2 org zaman skg nie..

Syafiq Zakaria said...

sabar zati. maybe dorg x tahan nk tekucil kot

NIA said...

huhu..chapic..kot ye nak terkucil parking la tepi pasar tuh..haha..kt pasar kan de toilet..yg nk jerit2 kt ak pehal..toink toink

Misz B said...

dik aku penah kene gelakkan kowt bwk kete. org yg camtu mmg sial sket. abaikan jerk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...