Saturday, January 30, 2010

♥suka dan duka=(


hai kawan-kawan
kalau tengok tajuk entri ni macam suspen kan
takde takde
semua okey baik punya!
^~^
memperkenalkan anak kepada sepupu saya
*err..boleh kira anak sedara saya jugak la kan?
♥Najwa Najiha
♥09 November 2009
saya panggil dia Najiha...sangat comel boleh tak+tembam sangat
comel dan manja
sebelum ni saya tengok mak+makcik+sepupu saya jaga baby macam senang
dodoi-dodoi terus tido
tapi rupanya tak senang jugak nak tidokan budak kecik ni
memang sangat mencabar minda
*eh minda??ngarut~
Najiha sangat suka didodoi
didodoi disini bermaksud dukung sambil berhayun-hayun
*berhayun??bukan seperti buai ok tuan-tuan dan puan-puan
alah macam tak biasa pulak kan
dukung sambil jalan-jalan pastu nampak macam goyang inul sikit
*inul?bukan-bukan..nanti tercampak budak tu
kira macam dodoila sambil nyanyi lagu-lagu merdu
ala-ala lullaby gitu
ooppss tapi kalau saya yang dodoikan Najiha saya tak nyanyi ok
nanti dia tak tido sebab saya asyik nyanyi lagu korea-rock kapak-jepun je..mix ok..haha~
oohh saya akan sangat merindui dia~
*walaupun kau mendera maklong mu ini dengan membiarkan maklong kepenatan mendodoimu sehingga maklong terlelap tapi kau masih berjaga, maklong tetap menyayangimu♥
oohh lepas tu macam tersedar...betapa besar pengorbanan seorang ibu terhadap anaknya...
saya baru jaga Najiha 8jam dah kepenatan...bayangkan bagaimana tabahnya seorang ibu yang menjaga& mendidik anaknya sehingga besar dewasa~
I LOVE U MAK

ooohh siapakah di atas ini!!
SAMSUNG ES60 secara rasminya telah menjadi hak milik kekal saya bermula hari ini
oohh sangat gumbira sangat ceria
harga memang berpatutan+kaler pink=satisfied!
walaupun hasrat memiliki DSLR belum tercapai
akan kutanam niat itu sehingga tumbuh sepohon pokok
*eh camane tu??
mungkin saya boleh bermula dengan kamera comel saya ini
apa salahnya kan?
kreativiti tak dinilai mengikut kuantiti
kreativiti=kualiti
^_^
-------------------------------------------------------------------------------
saya sangat berduka kerana simcard maxis saya rosak
lalu menyebabkan Nokia 3500 Pink saya meragam
oohhh sangat hiba~
sangat sayang boleh tak

4 comments:

fya zainal said...

ohhh baby girl yg comel^^

juga samsung pink^^
sy sgt suka pink juga^^

eikkk nokia ade kaler pink juga??

NIA said...

ade3x..model 3500 classic=))

Fareha Noor said...

ko da beli cam..aku nk beli jgk...huhuhu...tapi x thu bila...

NIA said...

heee..ak beli sebab murah boley tak..pas2 khairul kate samsung pnye kamera elok..harge die tak lebih rm500 pun..believe it or not..ripleys..tibe~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...