Sunday, March 21, 2010

mari baca sambil tengok gambar

assalamualaikum w.b.t
hai semua pembaca sekalian
episod kali ini ialah 'mari baca sambil tengok gambar'
jadi entri kali ini adalah cerita yang berkaitan dengan gambar yang ada kat bawah nih...


satu perkara yang betul-betul buat saya seronok sangat hari nie ialah pegi warehouse.eh ape kaitan pulak?*tibe~betol lah kan.kalau saya tak pegi warehouse hari nie mesti saya tak jumpa barang2 comel tuh(sila jeling gambar atas nih).oh seronok gila boleh?memang kepala bisnes lah kat sini.nak tunjuk kekreatifan sikit guna barang2 NZ nak buat aksesori.chewah~.dulu masa duduk JB gila bayang dok cari barang2 comel camni.kat sini berlambakan kat warehouse.oh boleh mula bisnes lepas nie.haha.ade ke orang nak beli?tak tahulah.belum cuba belum tahu.eh dah ada orang berminat ke tuh?jangan malu jangan segan selalulah lawat online shop saya okeh?sekarang maybe belum buat lagi kot sebab assignment berlambakan...tunggu cuti easter nanti okeh?

murah gila coklat kat sini.memang tak payah tanye sebab ape kalau tiba-tiba balik Malaysia gemok.yang coklat besar punya dalam gambar nih dibeli oleh Cik Farry ye kawan-kawan.harga??$3.99 je..percaya tak?hah cepat pegi warehouse kalau nak..heee~*promoter tak rasmi..haha~

nama dia Basher.Basher comel kan?mesti Basher bangga sebab dapat buat sis Farry senyum memanjang hari nih...heeeee~

Basher nyorok dalam beg warehouse sebab takut kena ngorat..haha~

oh dah makan kat Angie's Kitchen.komen?hmmm..kalau duit banyak boleh lah nak makan kat sini.kalau duit tarak sila masak sendiri*macam tak bese..haha~

perhatian kepada mak ndak,kakngah,kaklong dan keluarga sekalian, biskut ping pong ada kat sini.jadi sila jangan risau kalau stok saya habis.ngeeee~saya boleh pegi beli kat Lim Chorr Supermarket kalau dah habis nanti.cuma saya risau uncang Teh O kegemaran ada tak kat sini.-_-'.

oh apekah ini??inilah akibat 'over excited' main basketball.kempunan ke hape saya pun tak tahu.azmi cakap salah urat.saya pun tak tahu.tapi lepas 3hari dah hilang.mungkin sebab empunya badan buat tak tahu je so urat tu balik tempat die semula..haha~

nasi goreng buatan NZ..hahah~tipu sangat.yang masak kitorang2 jugak.

yang nih dah memang berkurun lama dah.yelah kan.orang jakun first time naik flight.bila time makan excited gila sebab makanan penuh satu tray.tengah2 makan risau pulak sebab tok cakap toilet dalam flight takde air.kalau nak membuang dah jadi masalah besar pulak.makan cukup2 je lah kan.sempat seludup ferrero rocher 4biji bawak bekal mase turun flight.haha~



ah saya rindu budak 3 orang nih.amani-najiha-syahirah.nanti saya balik tahun depan diorang sume dah besar.ntah ingat ke tak kat saya nih.oh semalam webcam dengan aqil&arfan.terkejut diorang nampak saya dalam laptop kakngah.aqil siap jerit nak bagi saya dengar suara comel die.oh rindu~


oh rindu nak drive kereta saga hijau.rindu patung pink yang godek2 dalam kereta tuh.adik sila jaga patung pink tu elok2.nanti kalau along balik tengok benda tu takde siaplah.encik hippo pink dapat ikut sebab kalau tak bawak encik hippo pink nanti encik KAN merajuk.=)

saya rindu encik KAN.sekarang pun tgh ym dengan dia.hihi~

*tu je untuk hari nie.babai!

4 comments:

Fareha Noor said...

aaa...Basher saya tersembam dlm beg warehose..tpi xpe, x kena ngorat...sume pic commey la...so lovely

NIA said...

haha..seb bek xkne ngorat..wheeeee~mekaceh..gune kamera fon je kot..=p

Unknown said...

sy pon rindu kt en kan..kn kn?hahaha..jgn marah izzati..=p

NIA said...

haha..mne de marah..heee~..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...