Friday, October 28, 2011

barangan NZ untuk ditempah

Assalamualaikum & Hello :)

hari ni baru habis presentation, so we're pretty much done with everything except for exam and another research proposal to go.and yaaaaaa less than 30 days to go home.perasaan ialah bercampur-baur seperti nyam nyam warna warni celup cokelat.sedap, namun bila habis kesemua nyam nyam dimakan, terasa seperti hendak lagi.kalau tak faham, tak apa.tiada peraturan wajib memahami semua tulisan aku dalam blog ini.HAHA.

sekembalinya aku ke Malaysia nanti, blog ini pasti menjadi ibarat kuburan sepi.(1) tiada akses internet (aku gadis desa, masihkah ingat?), (2) keluarga pastinya suka aku bersemayam di rumah dan menatap aku puas-puas kerana sudah 2 tahun tidak menatap wajah anak dara sulung ini (dan aku menatap mereka juga), (3) aku mungkin sibuk tawaf rumah sendiri,mengejar ayam dan main pondok-pondok [?] (4) mungkin sibuk berjalan keliling kampung/dibawa pulang ke rumah atuk dan nenek untuk bersua sanak saudara (untuk ditatap dan menatap, again) (5) aku bawa emak kesana kemari menemani aku makan makanan Malaysia HAHAHA.

soooooooooo, siapa nak pesan barang?untuk kemudahan anda (dan tukang beli juga), aku sudah menspesifikkan jenis barangan.buat masa ini, hanya ada 1/2 unit untuk setiap barang.mostly ada 1 unit je.kalau ramai tempah, I'll go to the shop again and buy some more.

FYI, kod barang memang all over the place.jadi jangan berasa aneh kalau NZ005 muncul sebelum NZ001.(kerana itu salah aku sendiri HAHA).harga sudah termasuk postage.

kita mulakan dengan keychain, shall we?

NZ005 - Keychain ini kalau ditengok dari kanan nampak kiwi, tengok dari kiri nampak biri-biri (atau vice versa).harap kamu faham apa aku cuba maksudkan.satu keychain, yang punyai ilusi biri-biri / kiwi dari arah yang berbeza. (RM 8)

NZ006 - Fancy NZ Keychain (RM8)

Fridge Magnets



NZ002,NZ003,NZ004 - NZ Scenery Fridge Magnet (size: credit card) (RM10 EACH)

NZ001 - I LOVE NZ (size: credit card) (bila aku baca balik, aku buat silap rupanya.yang ini RM8 EACH, bukan RM10)
NZ009 - NZ Beaches 2012 Calendar (RM15)
NZ010 - NZ Landscapes 2012 Calendar (RM15)

NZ007 - I LOVE NZ Sticker (RM8)

NZ008 - NZ Silicon Bracelets (2 pieces) (RM10)

berminat?sila roger izzatinur33@yahoo.com

thank you!:)

NOTE: tempahan hanya akan dibuka sehingga 31st October 2011 :)

23 comments:

Prince Halilintar said...

cantek2 brg2 semua tu..cpt2 order kat sizuka sblm die pulang...prince tlg promote..hehe

Anonymous said...

wow ! cantik dan menarik .

Unknown said...

dh sent email...

✿...fazilahpajil...✿ said...

comelll...t-shirt i love nz xde ke?

aibaks said...

wa.. menarik nye.. nak gak satu.. wak la contest ke.. pe2 ke.. leh tak cik sizuka?

Izzati Nur said...

mahu jugak :) emel sent..!

NIA said...

@prince halilintar: promote jangan tak promote!:D

NIA said...

@lionteen: menarik tertarik kau memang debommmm :P

NIA said...

@shera haifa: okay!:D

NIA said...

@fazilahpajil: ada tapi belum beli teeheeee.lagipun susah nak cari.entah kenapa.nanti sy cuba tengok ea :)

NIA said...

@aibaks: awal tahun dulu dah pernah buat giveaway.hehe.

NIA said...

@sis izzati: okay!:D

Si BuDaK KaChAk said...

agak2 awek NZ yg cantek2 bape ek harge dia siap postage??hehehe

Noor Fatin said...

otw antar emel! haha mahuuu XD

fat said...

eksited nk blik nmpk :)

Bawal dulu-dulu tetap di hati.

NIA said...

@si budak kachak: HAHAHA.sori sini tak ada katalog LOL.

@noor fatin: done!:D

@nurulfatin: haruslahhh.2 tahun tak balik :)

NzA said...

akak nk order yg FM NZ004 tu boleh dik???? duitnya nk bank in kt mna????

NIA said...

boleh kak.akak hantar emel dkt sy ea :)

chiieth said...

silicon bracelets tu xde ke yg all blacks pnye?

NIA said...

susah nak cari lepas tu mahal sikit ehehe~

Nor Adzwaty Rokkafella said...

harap2 sempat...sy dah emel u
my e mel meadowild@yahoo.com

Rina Rahamat said...

mcm teringin yg FM tu..tp x mo ah sbb nk pegi sendiri beli nnt hehe *berangan*

NIA said...

@nor adzwaty rokkafella: okay dah diterima :)

@cik betty: hehehe wah seronok cik betty nk g nz :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...