Monday, October 3, 2011

senaman muka

ok.aku tak tahu kenapa belakangan ini aku ada tabiat suka share benda-benda yang aku accidentally terjumpa dekat Facebook.aneh ka, lucu ka, sedih ka.semualah.

and today...

masa untuk senaman muka!selain kunyah chewing gum Hubba Bubba perisa anggur kegilaan aku ituh.

one TRUE FACT: aku alergi dengan perkataan TIPS.I am one-tips-maniac.kamu tahukah perempuan gilakan TIPS?dimana ada perkataan TIPS, aku akan baca.apa pun tajuk,tak kisahlah.ini serius.mungkin sebab itu majalah WANITA/REMAJA punya banyak TIPS.HAHAHA.kalau punya 100 pembaca macam aku, boleh untung ribuan ringgit woi.

tetiba dekat Facebook ada kawan sekolah aku kongsi TIPS.sebagai seorang yang concern terhadap perutnya[?], aku baca.

T̲i̲p̲s̲ ̲U̲n̲t̲u̲k̲ ̲M̲e̲n̲g̲e̲c̲i̲l̲k̲a̲n̲ ̲P̲e̲r̲u̲t̲ ̲B̲u̲n̲c̲i̲t̲ dengan Self-Hypnosis [<--ini ialah tak menahan

sungguh.buat aku terfikirkan satu jenis pokemon yang suka hypnosis manusia itu:

1. Bangun pagi-pagi

2. Berdiri tegak....tundukkan kepala, tatapan mata ke perut

3. Bongkokkan badan

4. Buka baju

5. Lalu tampar perut byk kali, sambil mengucapkan :"Bikin Malu.. Bikin Malu..Bikin

Malu...!!



p/s: memang self-hypnosis HAHAHAHAHAHA

19 comments:

Rina Rahamat said...

lu bikin wa panasss!!! hahaha..x menahan punya tips..

NIA said...

HAHAHAHA tahu takpe.lawak betul.

noreenrara said...

HAHAHAHAHA
mcm tu pon bole eh ?
lps nie tiap pagi nak buat laaa...
HAHA XD

noreenrara said...

HAHAHAHAHA
mcm tu pon bole eh ?
lps nie tiap pagi nak buat laaa...
HAHA XD

NIA said...

HAHAHAHA cubalah.kalau berkesan roger2 ok :)

amy syifa said...

hahaha..ng0ng! i dah begitu teruja utk mengetahui tips nye..sekali... haha.. eh btw patrick kat tepi tu sngguh comel ^_^

NzA said...

wakaka.........pagi esok cuba buat ok....

Mama Ta said...

hahahahahhahaahhaha

ini bukan senaman muka. ini bolehkejang otot muka

NIA said...

@amy: HAHAHA kan?samalah kita LOL.teeheee cilok dekat internet sajork.

NIA said...

@kak nza: HAHA memang hypnosis betul.

NIA said...

@Dayana: HAHAHAHA boleh tegang kulit muka yo!

enalyna said...

heee. lawakla zati! ingatkan tips btol2 td. da wat smpai step 3 td.hee

Noor Fatin said...

hahahaha nak kena tampar perut selalu ni!!!

NIA said...

@ena: HAHAHAHA ko samalah tertipu macam aku LOL.

NIA said...

@noor fatin: HAHAHA last2 kita sendiri yang sakit :P

nabilah_2908 said...

hahaha...ada gak ternampak tips ni kat wall....

rasa2nya leh guna tak tips ni...? :)

NIA said...

entahlah nabilah.mungkin jadi je kot kalau buat tetiap hari.psycho diri sendiri :P

nurfarah wahidah said...

SERIOUS LAWAK!!
baca punya la bersungguh sungguh, in the end...?hahahaha

NIA said...

HAHAHAHAHAHAHA

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...