Monday, October 31, 2011

NZ Souvenirs - tutup

Assalamualaikum & Hello :)

dukacita dimaklumkan bahawa tempahan souvenirs dengan ini sudah dilabuhkan tirai secara rasminya.

*potong riben guna gunting besar dan confetti berterbangan*

yang sudah berbalas emel dengan aku, insyaAllah aku akan mula cari barang besok.nanti jika semuanya sudah berada di tangan, aku akan hantar confirmation email dan tentang payment.yang sudah bayar, tahniah kamu pelanggan terawal jadi barang kamu sudah ada.tiada perlu gundah-gulana.ececeh.

insyaAllah jika tiada halangan dan murah rezeki, aku akan buat jualan souvenirs kali kedua NAMUN bilangan ialah limited.berbaur kekeliruan disitu.aku beli dan aku jual di blog bukankah lebih mudah bahasa dia?

#epic fail

aku akan letak senarai nama penempah [?] dan barangan yang ditempah secepat mungkin :)

Yang Benar,


Si suka-tengok-kucing-tapi-takut-kucing

14 comments:

Nor Adzwaty Rokkafella said...

yay!!!tq tq tq...:)

NIA said...

sama-sama :)

cik bulan said...

bile start..T.T

NIA said...

haritu dah ada tulis.tak perasan ea :)

♛ Kerani Sekolah ♛ said...

yeay..tokei kedai nnti jual brg best2 tau >.<

nurfarah wahidah said...

huuuaaa! sudah terlepas! saya pulang ke rumah n tak online langsung..huhuk

Noor Fatin said...

harap nama saya pn ada sekali la ekk walaupn xantar emel :P

NIA said...

@nazirah: hehehe insyaAllah :)

NIA said...

@nurfarah wahidah: alalala hehe tunggu kali kedua nanti ea :)

NIA said...

@noor fatin: ada.yang itu special sbb guna facebook teeheee~

oya said...

wow seronoknya tapi baru tau nih..haish!!

NIA said...

hehehe takpe boleh tunggu yang kali kedua nanti :)

Linda Amri said...

alahai, akak miss lah nak order. busy sesangat, ni baru nak menarik nafas lega, semalam ada event. takpelah, akak tunggu yg limited edition lah :(

NIA said...

okay kak linda.no worries :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...