Thursday, April 5, 2012

aku makin bosan

aku tidur
nyenyak bukan main
kata student, tidur pastilah satu hobi
aku buka mata
3.30 PM
Astaghfirullah belum solat zohor
mata yang mengantuk aku segarkan
buka pintu bilik, oh hujan rupanya
patutlah enak benar diulit mimpi
guruh dan petir juga bersama
aku menapak berhati-hati walaupun masih mamai
bimbang tragedi tergelincir berlaku lagi
selipar tandas, you better be good!
selesai berwudhuk, segar
tiang agama aku tunaikan
laptop yang banyak berjasa aku buka
hasrat hati ingin melaksanakan tugasan yang perlu dihantar esok
tapi,
aku disini pula
menaip entri

final year...
you are killing me.
tetibahhh.

p/s: tandus idea.aku rasa makin hari blog ni makin bosan.ni kononnya berangan nak jadik penulis antologi je nih.HAHAHA.

perut berkeroncong.oh mak~

10 comments:

Rina Rahamat said...

kengkadang mmg bosan nak berblog..kengkadang mcm semangat pula hikhik

NIA said...

betul betul.sampai kering idea dah nak diperah :P

NzA said...

trkdg akak pn camtu....tiba2 rasa bosan.....

NIA said...

hehehe.sep sikit kak :P

NIZAM said...

HAHAHA.

eh2, sama la kita. sy blog ikut mood. time rajin taip la. kan best ada idea bak coklat yang mencurah ke ladang gandum selalu. (T__T)

Asyraf Hamasaki said...

im backkkk hehe

Fareha Noor said...

begitu la nasib final year student. time is priceless

Rtp Farra Arisha said...

semua perkara itu tidak akan terlepas selagi diri bergelar seorang pelajar. :) well, have a good day ahead!

NIA said...

@Nizam: yezzaaaa.memang mood yg menentukan segalanya.bila rasa nak berblog tu kemain aktif hewhew :P

@asyraf: welcome back :)

@fareha: true indeed :D.marilah bertabah.

@rtp farra arisha: yes true.thank you~!

Noor Fatin said...

hik3! xpe2 nanti ada masa, bleh la tulis entry mcm dulu2 kan ;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...