Monday, July 2, 2012

kekasih gelap

hari pertama berlalu.dan aku sudah sakit kepala di petang hari dek kerana terlalu memikirkan apakah aktiviti efektif untuk pembelajaran kanak-kanak esok."berehatlah sekejap" dan dalam jangka masa kurang dari sepuluh saat, aku sudah di alam maya.hey alam maya~!

nothing interesting on Facebook nor Twitter.and I don't use Intagram, so yeah.Google, here I come.

first thing first, aku teringatkan Nishikido Ryo kekasih gelapku di zaman jahiliyah dahulu.jahiliyah?dahulu, aku terlalu obseskan si Nishikido ini sehinggakan broadband selalu off limit penangan aku mendownload video secara pukal.apa-apa video tentang si Nishikido ini aku download, hinggakan video beliau makan pun masih wujud dalam external disk harta zaman purba aku ini (sebenarnya semua video masih wujud.nampak sangat heh). itu belum termasuk foto-foto lagi.sanggup ok google NISHIKIDO RYO lepas tu download sekeping sekeping sampai sempurna satu folder beratus gambar dia sahaja HAHAHA.

he is no KPOP.he is JPOP.haittt arigato gozaimassss!

lalu aku google Nishikido Ryo, kononnya menggamit memori lama.dan kemudian oh-em-gee entah berapa lama aku duk tersengih sesorang HAHA.

mesti ada yang pelik amende lah si Nishikido Ryo ni ada heh sampai orang duk tergila-gila kat dia?

ok start!


ini bakal terjadi apabila aku membuat riak wajah serius di hadapan manusia kecil esok.


toink toink toink [efek bunyi buat sendiri]

wuarghhh nervousnya besok!


this entry is so immature, I know.fan-girl sangat HAHA.


2 comments:

Rina Rahamat said...

sapo ni? akak x kenal hehe

NIA said...

orang Nippong.kekeke.artis japan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...