Monday, November 22, 2010

sang tikus comel

Salam & Hello

harus pengsan sekarang.seharian berusaha pergi setelkan hal internet untuk rumah baru nanti T____T dengan Anies.bukan senang macam kupas bawang rupanya.bayangkan kalau semua balik Msia, datang sini nak rumah dah siap sedia ada kelengkapan segala?kirim salam.internet ambik masa 5-10 hari bekerja untuk application & installment.dalam hati dah menangis berduka.isnin depan hari last boleh duduk HUIA.kira dari hari ni sampai isnin depan.baru 6 hari bekerja!*bayangkan hidup tanpa internet*tsk!harapnya encik tadi boleh tolong cepatkan application tu.pretty pleaseeeee.*bergenang airmata*

hai hai.nama saya Aqilah.ini rumah saya.Volt 1209.saya dalam perjalanan pulang ke Msia sekarang.saya berada di Brisbane ketika ini.pagi tadi saya sergah izzati pukul 5.15 pagi untuk bagi beliau roti.dan pagi tadi izzati sarapan dapat makan roti.kakakaka~

hai hai hai.nama saya pintu HAHAHA.bukan bukan.ini ialah pintu bakal rumah saya & rakan-rakan.ini nama dia pergi gatal naik tingkat 15 semata-mata nak tengok pintu rumah.Aqilah suruh berdiri depan pintu, dia nak ambik gambar.saya tak berani.terbayang nanti ada orang bukak pintu dan apa kejadah budak ni ambik gambar depan pintu rumah aku??kan naya namanya tuh.jatuh saham akak.hahaha.

setel application internet, pergi Westfield.sekarang dah summer.makanya siang ialah super-panjang.pukul 8 PM baru gelap.duduk dalam bilik sepanjang siang ialah tidak efektif untuk pertumbuhan kanak-kanak.hahaha.dekat Queen St.,kanan kiri SALE, makanya jalan tutup mata.NAMUN, masuk Westfield sudah tak boleh tutup mata.ada eskalator.kalau tutup jugak, maaf anda tersungkur.hahaha.terpandang Postie.ada baju cantik hanya $15.tarik Anies masuk Postie.dapat baju $15.pandang Anies.rupanya dia sambar DUA baju.hahahahaha.

dalam Warehouse.ini ialah perbuatan yang tak berapa nak matang okay.makanya, jangan tiru aksi ini di rumah.dekat Warehouse, tak apa.hahahaha.



ini ialah BENDA PALING COMEL DALAM DUNIA.dengar je pun korang dapat bayang betapa seronok izzati duk rakam suara sendiri dalam tikus tuh.sempat hujung sekali tikus tu tiru 'cube ko buat!cube ko buat!'.hahaha~


9 comments:

hasruleffendi said...

sabar.. nnt bile masuk umah baru, jgn lupe wat solat syukur, baca yassin ramai2.. supaya tempat yang kita duduk tu bersih, suci.. malaikat takde halangan nak masuk.

NIA said...

huuuuu.bukan ramai2.sorang jek sbb housemates sume dkt Msia.sobs~

Noor Fatin said...

sabar izzati.. dugaan :)

Noor Fatin said...

sabar izzati.dugaan :)

NIA said...

aminnn.semoga sy bertabah hati :)thanks fatin.

NzA said...

mmg hidup; xsmpurna tnpa tenet...hu...

NIA said...

sis nza: sungguh tepat itu sis.saya sokong :)

Prince Halilintar said...

betapa pentingnya tenet dlm kehidupan seharian izzati eh..hehe

NIA said...

super-penting!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...