Thursday, November 18, 2010

i hate this

happy bukan kepalang bila dapat balik Msia, jumpa mak,abah, family semua.saya menangis sebab happy sangat dapat jumpa semua orang lepas lama tak balik.dapat mesej dari lelaki tersayang, cakap nak jumpa.saya happy tapi ada sikit nervous.entah macam mana rupa dia sekarang [?].jumpa dia dekat shopping mall, tak pasti dekat mana.tapi tempat tu tak familiar langsung [?].tiba-tiba ada sorang lelaki botak & bermuka seram tegur saya.he's said he's my lelaki tersayang.i was like...of course lah tak percaya.tapi macam kena pukau, i just followed him.jalan-jalan keliling shopping mall & ambik gambar sendiri dalam cermin as what me & my guy always do [?].tapi masa tengok gambar tu macam baru tersedar sikit, 'this is not him.he's tall.' then lelaki seram tu bawak saya pergi satu tempat macam office, a very big one.tiba-tiba dia tolak saya masuk satu bilik,gelap.waktu tu saya dah tersedar sepenuhnya.lelaki seram tu nak ambil kesempatan & berniat nak bunuh saya.Ya Allah kata saya dalam hati sambil memecut seribu darjah kepantasan seekor kuda belang [?].lari dah tak tengok belakang.masuk pintu sana, masuk pintu sini.i don't care.last sekali dapat keluar dari bangunan tu to a very unfamiliar place [?].lari dan terus lari sampai terjumpa sebatang sungai, yang mana dari hemat saya, sungai itu dalam airnya.saya tak larat nak lari dah.sumpah penat + berdebar sebab kena kejar lagi.lelaki tu bawak dua orang remaja untuk kejar saya [?].sambil lari ke arah sungai, saya sempat fikir dua tiga kali perlu ke aku terjun sungai.perlu ke.aku ni reti berenang ke tak sebenarnya.mungkin....aku patut mati dari ditangkap oleh manusia seram ni.nguuuuuuu~ [?].saya terjun & menyorok dalam sungai, as in saya menyelam [?].dan berserah antara hidup & mati.lepas tu....

dan cerita ni terus menjadi semakin mengarut, dan semakin mengarut.kalau saya teruskan, makanya banyaklah tanda [?] nak sampai ke hujung cerita.hohoho~

tulahhh.tengok lagi Penny Dreadful tengah-tengah malam.tak sedar diri yang dia tu memang tak boleh tengok cerita suspen,siap termimpi-mimpi lagi.i'm totally hate this.dislike dislike!bangun tidur tadi punyalah berdebar bukan main + rasa penat macam baru lepas berlari.terkejut Rose bila tengok ada manusia yang berketinggian 167cm, tinggal 120cm je bila tidur, bila kejut tak sedar-sedar.bila mimpi buruk macam ni, skill menggulung badan izzati ialah terhebat di alam semesta.ahahaha~Rose bukak muzik kuat pun saya tak gerak-gerak tadi. mungkin, sebab mimpi terlalu mendebarkan, makanya aku dah tak peduli apa terjadi di alam realiti.hahaha~

nasib baik tumpang tidur bilik Rose.kalau tidur bilik sendiri...huuuuuuuuu~nak kata tak baca doa tidur, dah baca dah.siap mengucap + ayat kursi lagi.huuuuu~

sampai bila-bila pun, takkan tengok cerita seram/suspen/thriller sorang-sorang.takots!

p/s: pernah sekali bangun tidur, rasa mata basah.rupanya menangis dalam tidur sebab mimpi cikgu curah peanut butter atas kepala dalam kelas.hukhuk~

13 comments:

ceria seindah suria said...

hahaha.patut la nyenyak je ko tdo..sian nk kjutkan ko.sbb da bape kali kejut kan ko..ko xbangun2.hihi~

NIA said...

hahaha.gelak gelak gelak.hahaha.lawak jgk sbnrnye,kehkeh~

Raji and Yeen said...

hahaha
ak igtkan cter betul =.="
bru nk suspen

NIA said...

hahahaha.suspen itu seronok.kehkeh~

enalyna said...

hahhaa. aku ingatkn ko nk kritik cite yg kite tgk smlm tu, rupenye ko wat cite baru.hikhik

Anonymous said...

haha mule2 bce pnuh mnat kottt...
rpenye...adesssss...
wakenabeb..muahaahha

NIA said...

ena: kabhi nehiiii.hahaha.ini cite sndirian berhad:D

NIA said...

silah: kehkehkeh.lukenabeb!kehkeh~

fya zainal said...

ala cianny mimpi buruk pula..

hahha yg x thn tu siap bley mimipi cgu curah peanut butter kat kepala hehe

NIA said...

ahahaha.yang tu lawak kalo diingat balik.smpai mnangis dlm mmpi.kehkeh.bwk kw realiti plak tuh:D

Ddila said...

jauhnya "roh" izzati di bawa mengembara,he3..orang y baca ni pun turut suspen..tengok movie,terus masuk dalam mimpi..cam best.

NIA said...

ngaaaaaaa.cam best katenye.mungkin che'ila patut merasai sendiri.hehehe~

Hana_Hide said...

Hana tgk beramai2 pun tetap bermimpi ngeri...jadi mmg dah tak mau tgk apa2 cerita hantu & seram...pernah juga beberapa kali mimpi dinosour serang...ughhh!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...