Saturday, August 20, 2011

of Rem and my weird behaviour

kenal Rem?err tak kenal?OK.google sekarang.taip Rem Malaysia.ingat.Rem Malaysia.kalau taip Rem je, scroll lah sampai page berapa baru jumpa.this happened to me few seconds ago.terasa loser.jadi kalau taknak berasa loser, taip Rem Malaysia.

jumpa?BAGUS.

tak ada benda luarbiasa dengan Rem.yang luarbiasa, aku.mungkin juga, aku dan adik-adik aku.tak berapa ingat tahun berapa Rem menceburi bidang hiburan tanah air *eceh ayat*.tapi yang aku ingat, masa tu zaman aku dengan adik aku gila hafal lagu tapi tak kenal artis KAHKAHKAH.


ni lagu Rem yang menjadi keGILAan aku dengan adik aku dulu.tapi Rem tu sape?harammmm tak tahu.HAHA.yang kitorang tahu, penyanyi dia kulit cerah hensem-hensem sikit *budak-budak kot masa tu HAHA*

sebab tak tahu nama Rem, kitorang bagi nama sendiri dekat dia.cuba teka.

jeng...

jeng...

jeng...

[jeng jeng jeng bukan nama.ni nak kasi efek saspen sikit]

Prak Prak

tak comel langsung nama kan?sebab apa bagi nama tu?

sebab dalam lagu atas ni, suara Rem banyak pecah-pecah.tapi suara pecah yang sedap.err faham ke?dan bunyi suara pecah dia tu diimaginasikan seperti bunyi prak prak oleh dua beradik yang innocent dan comel yang minat lagu Rem.HAHAHA.

so bila Rem keluar tv...

haaa along tu prak prak!kata adik aku, angah.

p/s: sebab apa aku tulis entri ni?sebab aku duk layan lagu melayu dekat youtube dari tadi.lagu 90-an ok.setakat purnama merindu, a to z memang dalam kepala dah.i kan kanak-kanak 90-an.HAHA.tapi lahir hujung 80-an.cumanya masa lahir tu kan bayi, belum layak dipanggil kanak-kanak.ok merepek.

kenapa merepek?sebab sekarang aku sedang diserang selsema yang aku rasa antara paling hebat dalam sejarah hidup.hidung tersumbat bla bla bla.dan perlu bergantung dengan tisu dan vics.aktiviti menghembus bogie di khalayak ramai boleh dikira aktiviti yang agak memalukan ye.

*bogie=hing*s [kamus kanak-kanak NZ]

p/s: AWAS.next week ada 3 tests menunggu.seperti yang sedia maklum, satu lagi perangai luarbiasa aku ialah, ketika masa kental sebegini aku lebih ADHD dalam mengupdate blog.kali ini, antara YA atau TIDAK.sebab dua tiga menjak ni aku berasa blank.tapi siapa tahu idea muncul dari langit?[?].

12 comments:

[sutera kasih] said...

rem?ohhh mestila sy kenal..org sarawak kan?hehe...suaranya unik..lama xdgr dia nyanyi..dia pon belakon jgk kan?

KLMJ ke dear huhu
(KenanganLaluMengusikJiwa)

ehem, try la buat biskut almond london save bajet tu, adunan mcm biasa, just tak perlu letak kacang almond hehe...sedap jugak coz dh celup dgn coklat kan :P

Bunga said...

bunga xdapat tengok la..

semoga sem depan semua berjalan dengan baik..

NIA said...

@sutera kasih: hehe bagus bagus kalo kenal.ada jgk berlakon kot.tp xtau cite ape.teeheeee.

insyaAllah nnti try.teeheee~

NIA said...

@bunga: alohh lupa certain org xleh tgk video.takpe2.hehe.thanks bunga :)

Noor Fatin said...

suka sangat lagu ni! hehehe lagu dia semua best2!

NIA said...

hehehe.kan?sy suka lagu SOT paling banyak :P

Far8 budak baik said...

oh kanak kanak 90an ngan 80an..
ohh mesti skrg ni dah tua ar ni
knn..hahahaha larikkkk....
dah dah..pi bljr tu..
gigit hidung kau karang..
haha

NIA said...

@far*: amboi kemaen.HAHA.aku lagi tua, so aku kakak.hormat sikit please.HAHAHA.

Prince Halilintar said...

prince pon suke lagu tu...

wish gud luck kat sizuka dlm menempuh hari2 yg mencabar utk jwb test2 tu nanti..

NIA said...

hehe sep sikitttttt.

thanks prince :)

Rina Rahamat said...

rem? oh pastilah kenal..tp dia hensem ker???? hahaha

NIA said...

HAHAHAHA.itu ialah pada pandangan saya versi kanak2.LOL.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...