Friday, September 28, 2012

2 more weeks and we're off

2 minggu lagi untuk tamat praktikum.2 minggu lagi berada di sekolah dan melayan kerenah kanak-kanak yang bermacam-macam jenis.2 minggu lagi suka dan duka.ewahhhh.mostly, SUKA.because I love school and the kids.walaupun kekadang perangai memasing melampaui batas sampai cikgu keluar kelas suara boleh kalah Ramli Sarip, I love you, kiddos.

uncontrollable hyperactivity.sibuk buat gaya John Cena.ingat cikgu dia tak kenal agaknya siapa John Cena.

oh
I entered one class today for relief.I talked with some of the boys.and then tetiba keluar topik WWE.they thought I didn't know about WWE at all (VERY WRONG FIRST IMPRESSION), so they were so full of themselves.they kept asking whether I know The Rock, Big Show, Rey Mysterio and few other names.

I WATCHED WWE, and still watching it (at home), so OF COURSE I KNOW.I even mentioned other names, some facts about why the wrestlers wearing masks and all, the famous brothers and whatnot.

they were shocked, the boys.
and then one of them asked me a question which made me laughed my heart out...

'teacher gangster ea?'

HAHAHAHAHA.

what do you expect me to say?

OF COURSE I SAY YES.

HAHAHAHAHA

7 comments:

Fareha Noor said...

yes, never underestimate a teacher. gengster? meh kita try sapa menang.kekekeke

Siti Asiah said...

bestnye cikgu camni...:)

milah said...

Haha, I got ur point there.
Teacher to be memang kena tahu macam2 benda~ one way to attract kids :)

comel lah teacher gengster! :D

NIA said...

@fareha: teacher gangster comel ahaks.mestilah teacher fareha menang sebab teacher fareha pandai silat hewhew.

NIA said...

@kak siti asiah: hehe dgn dorg ni kena pandai jawab kak.kuat menduga bebudak ni.dia suka test knowledge cikgu tahap mana.

NIA said...

@milah: hehehe betul!kalau tak sure pun kena buat buat knowledgeable supaya diorang ada rasa respect kat cikgu.hehe.

amy syifa said...

pheww... klu i kompom x tau menahu pasal WWE.. pasal gu jun pyo cheq tau la.. huhuuu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...