Tuesday, September 28, 2010

emo bukan ELMO

Assalamualaikum & Salam Hari Selasa

entri ni bukan nak promote kartun sesame street.betul-betul bukan.

ini ialah ELMO.ELMO boleh emo.tapi emo bukan ELMO.apalah yang aku mengarut nih.apa-apa lah kan.hari ini betul-betul takde mood.super-takde mood.entahlah mood hilang pergi mana.rasa super-lesu, super-penat.duduk dalam kelas pun takde perasaan nak senyum.walaupun hakikatnya memang takde motif nak senyum dalam kelas.haha.tengok.tulis entri ni pun main bantai je.

entah apalah yang buat saya jiwa kacau hari ni.tak larat tu mungkinlah sebab puasa.jalan jauh pergi kelas alah macam tak biasa.kakaka.tapi serius bukan penat macam biasa.ini luar biasa punya penat.ibaratnya kalau boleh pengsan tengah jalan, lebih baik pengsan dulu.bangun nanti baru sambung jalan balik.hahaha.bingung aku dengan kau ni izzati.bingung!

even tadi jalan balik kelas pun, berjalan tanpa perasaan.menonong je berjalan.tak pandang kiri kanan.satu : beg berat HAHA.dua: super-lesu.biarlah budak kecik comel lalu sebelah, memang dah tak pandang dah.minta maaf adik, kakak emo.tetiba.haha.nasib baik Grafton Bridge tak ada tiang tengah-tengah jalan.kalau tak, dah lama langgar tiang.

itu hal tiang.ni nak cerita hal orang.biasalah kalau dah lesu, tangan kemaen lagi nak hayun.even tangan pun rasa berat.haruslah tak logik dekat situ.buat-buat logik je lah kan.hayun tu bukanlah bermaksud saya hayun sekuat hati.standard lah hayun tangan.tetiba.nak jadi cerita.bertembung dengan minah salleh yang agak besar saiznya.jalan kemaen rileks.saya sorok tangan sikit takut terlanggar dengan tangan dia.at the end, tangan dia nak jugak langgar tangan saya.kuat pulak tu.saya yang tadinya jalan menonong-takde-perasaan, terkejut jugaklah.tapi still, heartless.lepas tu dengar bunyi benda jatuh, tengok-tengok handphone dia.saya sempat cakap 'sorry' je lah.itu pun tak tahu dengar ke tak.saya pun tak pasti handphone tu jatuh sebab berlanggar tangan tadi ke apa.sebabnya handphone tu jatuh lambat sikit.entahlah malas nak fikir.

disebabkan tadi punyalah malas nak layan perasaan-kena-langgar sambil berjalan, sekarang baru dapat rasa tangan saya sakit.hahahahaha.

p/s: dapat berita baik.dapat kerja dekat South Island bulan Jan-Feb nanti.tapi hati kacau-bilau.habislah blog bersawang nanti.sobs~

4 comments:

Lady SharpShouter said...

heellop.weh, suka bc entri ko. penerangan ko psl berlanggo hengpon jatuh tuh berbelit2 aku tgk. penin penin tp ai laikkk

NIA said...

hahaha.thanks:)

Fareha Noor said...

yes, setuju..berbelit..aku x paham.tpi bila teringat y ko cerita kt aku live tdi baru boleh connect..
anyway, jgn emo2..nanti cpt tua..nanti xleh jadi mommy HOT!!!

NIA said...

bile bace balik memang super-berbelit kot.kahkah.tulis dlm keadaan tak berapa betul.mcm tu lah kot.kakaka.tak emo dah.nak jd mommy hot yawww.haha~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...