Wednesday, September 22, 2010

angin kencang, izzati terbang!

korang percaya ke tajuk tu?tolonglah jangan.itu hanya rekaan semata-mata.kalau ada izzati yang terbang sebab angin kencang, itu izzati lain.bukan izzati [sizuka] ni insyaAllah.sebab izzati yang ni tengah tulis entri dalam blog dia.kakaka.lawak sangatlah tu.terlebih gelak sudeh~

mari tengok video angin kencang di Auckland.kalau nak tengok, klik PLAY.kalau taknak tengok pun buat-buat tak nampak klik aje lah.haha.



pemandangan dalam video ialah dari bilik izzati bertempat di *tak perlu bagitahu dekat sini kot haha*.waktu 8.00-8.30 pagi, hari ini.

actually dari semalam semangat bawak kamera dalam beg konon nak rakam angin sambil jalan balik kelas.tetiba petang semalam angin sekali dengan hujan.jadi marilah meredah hujan dalam angin kencang.kamera?tak boleh keluar beg.nanti kamera demam, duit izzati melayang.kakaka.jadi, hari ini ada rezeki dapat rakam angin.itu pun baru bangun tidur-tengah-mamai terus capai kamera rakam angin.pelik pelik je lah perangai budak izzati ni.haha.ini pun 30 saat je.tak boleh lama-lama.sejoks!

korang rasa angin macam tu dah cukup kencang ke nak terbangkan orang?belum lagi kot.sebab itu baru sikit.ada yang lebih kencang dari itu.dengan angin yang baru macam ini, ialah super-useless kalau bawak payung konon nak berlindung dari hujan.JANGAN.kerana pengakhirannya nanti ialah payung anda akan patah tumbuh hilang TAK berganti macam payung pink corak polka dot izzati hari ni T_____T.tsk~kena beli payung lain!

p/s: macam mana nak buat photoshoot spring kalau tiap-tiap hari macam ini.matahari!come to sizuka!

baru tambah: hari ni hujan batu.super-sejuk.T___T

7 comments:

nur.sa said...

percaya kot kalo izzati terbang. hehe. kalau kecik dan kurus, maybe seseorang boleh terbang ditup angin. macam kartun/belon gitu. :D

NIA said...

kakaka.tp izzati ni bukan kecik & kurus.haha:P

Prince Halilintar said...

sempat lagi rakam angin tu mlm2 eh..jgn kene angin ahmar dah lar..hehe

NIA said...

mana ada malam2 prince.hahaha.pagi la tuh.kakaka~

YOUsoF said...

jangan terbang jejauh sudahla ye cik akak ;D..

moge selamat selaluuu.

kz said...

uih sana tengah winter kn?
haritu berita salji la, earthquake la. ishk. jaga diri jaga diri.

NIA said...

YOUsof: cik akak ni tak terbang kot insyaAllah.aminnn thanks:)

koshary: actually spring.tp ntah nape bt hal sejoks sejoks lg skg nih.huuu.mcm2 nz skg nih.insyaAllah aminnn.thanks:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...