Saturday, July 17, 2010

Cendol's Winter Roadtrip [final part]

sudah tak mahu banyak mengarut.mari tengok gambar.banyak cerita best tertangguh semata-mata nak habiskan entri roadtrip.pasal my new baby orange dan B.Ed.TESOL 3rd Anniversary bla bla bla.tunggu tunggu tunggu.nak habiskan cerita ni dulu.sumpah lepas ni dah takde 'bersambung...'.betul tak tipu.

ini semua geng Cendols.wah kreatip tak akak.hah kau puji diri sendiri.haha.abaikan abaikan abaikan.magic words saya untuk geng cendol adalah...
'mungkin mereka nampak gila tapi mereka kawan-kawan saya yang sangat disayang'
*eceh tetiba feeling lebih.HAHA.bff cendols sekalian.sesungguhnya kalian sangat awesome.selalu thumbs up kan.kali ni nak buat hands up pulak.boleh?haha~*

ini German Angora Rabbit.hah ingat.rumus add math dulu tak pernah pernah nak ingat.sudah.bukan nak cerita pasal add math.fokus hari ini adalah arnab.YES.arnab tuan puan sekalian.sesungguhnya arnab ini sangat maha besarnya.Allah Maha Berkuasa.wujud arnab sebesar ini.geram geram jugak bila tengok tapi takut nak pegang.sudah termaktub diri ini takut dengan binatang berbulu.sedangkan hamster comel dirumah pun dicampak ke dinding.inikan pula arnab sebesar ini.kalau bagi saya pegang, arnab ini akan melayang ke Waitomo Caves mungkin.siapa tahu.haha.namun bulu arnab ini sungguh sangat dan terlalu lembut.sangat seronok jika fulus bertaburan dalam akaunku.sudah tentu boleh riang gembira 'swipe' kad kredit dan membeli souvenir untuk keluarga tersayang.sungguhpun begitu.itu semua khayalan semata-mata.aduh pahal aku buat perangai tulis ayat novel nih.haha.abaikan~

masa ini semua dah kena penangan arnab tersebut.semua pun nak jadi arnab sebab rasa comel.eceh.haha.semua dah cacat.kesian kan~

ini lepas keluar dari gua.eh?gua apa?dekat sini orang tak sebut gua.diorang sebut CAVE.betul tak tipu.pergi tengok kamus sana.haha.ada orang rasa nak sepak?jangannnn.nanti tak habis entri nih.ini baru lepas keluar dari Waitomo Caves lepas tengok glow worms.erk?worms?masuk gua tengok cacing?haaa jangan buat hipotesis sendiri.pergi google sana.lepas tu kalau nak WOW baru datang sini balik sambung baca.haha.

bak kata chapix.masuk 2km bawah tanah.berani?

dah habis cerita pasal roadtrip.seronok tak terhingga.lepas ni rasanya dah takde roadtrip kot.maybe airtrip?tetiba kan.lepas ni pergi melancong naik flight ke kereta api lah pulak kot.ataupun bot atau feri.mungkin rakit?sudah sudah.mungkin motor?sudah.nanti saya cerita pasal baby baru okeh:)

4 comments:

NzA said...

lepas dh pekena salji masuk gua lak........ada klawar tak????he.

NIA said...

hehe.takde.ade cacing:P

Mama JnJnJ@Sue@Anang said...

best aa..ngan cerita2 kat luar negara ni..bila lah nak merasa pergi...

NIA said...

hehe.insyaAllah nanti ada rezeki:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...