Wednesday, July 7, 2010

presenting~



ini semalam.saya tiada di tempat kejadian.saya menyerahkan my little baby dekat insan lain untuk dijaga sepanjang hari sementara saya bekerja mencari rezeki.ewah.haha.kredit untuk saya disini adalah bahagian editing.haha nak jugak kan.padahal edit tak gempak mana pun.


ini alam semulajadi sekitar stadium.masa ini hujan.my little baby tak boleh kena hujan nanti dia meragam kena bawak pergi treatment tukar ini tukar itu.siapa yang habis duit?saya jugak.

kerusi pemain simpanan.bukan stok makanan.haha.

cuba klik.fuyoh kan lompatan tu.cuma shutter terlalu slow.nampak bebayang je.layan~

court tempat berkasih sayang.opps silap!mengeratkan silaturrahim lebih sesuai:)


flower girls.tetiba.kau ingat ni majlis kahwin?nampak baju hijau tu?volunteer girls maa~


sekian.nak tengok lagi sila lawat facebook beta.ada sebuku album sepanjang BERSATU Games walaupun saya pergi venue 2 hari je.lagi 2 hari saya bekerja di sebalik langsir.eh.di balik tabir.haha~

nak jugak kan.haha.tengok siapa punya blog.nasib ada jugak gambar tahu.kalau tak asyik snap gambar orang je.nak self-photo my little baby berat sangat.tangan ketar beb.haha~nak angkut tripod kesana kemari macam professional sangat.tak mahulah:P

p/s: petang ni ke north shore.bekerja mencari rezeki lagi sebelum menikmati roadtrip yang ditunggu-tunggu.weeeeeeehooooo~

8 comments:

Fareha Noor said...

haaaa...nice pics sizuka... thanks for the pics..I want SLR to....huuuuuu.huuuuu.huu

NIA said...

grab one hun:))

NzA said...

sskali snap pic kita lakkn...asyik dok snap pic org jerr..gitulh nasib pemilik kamera....hu...

NIA said...

hehehe.nk bt cane sis.gitulah~

Unknown said...

bila plak nk tgk kamu y maen?

NIA said...

tahun dpn.haha~

Puput. said...

wahhhh...lawa...jelesnyer...

NIA said...

hehe.thanks sis:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...